Pagina's

zondag 24 maart 2013

Weer iets gevonden...

Kennen jullie dat? Een kastje open doen en dan ineens die stapel papier zien en denken "o ja, dat heb ik ook nog". Dat overkwam mij gisteren! Ik heb meteen maar de stapel eruit gehaald en wat leuke combinaties bij elkaar gezocht. Dus nu ligt er een stapeltje op mijn bureau, ben benieuwd hoe lang dat blijft liggen ;-).
Bij Dutch Card Lovers is deze week een challenge met een leuke sketch. Ik werk graag met sketches, althans, ik begin eraan en gaandeweg verandert er dan meestal het één en ander. Bij deze kaart heb ik me dus wel netjes aan de sketch gehouden.
De bloemen achtergrond heb ik zelf gestempeld met Distress Ink "tattered rose", dat paste mooi bij het papier. Alle randen zijn beïnkt met "vintage photo". De tekst "The sun is shining" is gestempeld en het heeft geholpen hoor, hier schijnt de zon!
Bedankt voor jullie bezoekje, tot gauw weer!

16 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
deze sketch vind ik ook erg leuk, die ga ik vast nog maken...jij hebt er een prachtige uitwerking van gemaakt, met superleuk papier..
Groetjes vanuit een ijskoud Hoogeveen

Tinie zei

Heel herkenbaar..........maar ja er komt ook steeds weer iets moois aan papier ed voorbij........ Je hebt er trouwens een bijzondere mooie kaart mee gemaakt!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke kaart Annerieke.
ja afentoe komen we nog iets tegen dat ergens in een doosje zit van oja dat hebben we ook nog maar probeer zoveel dingen in het zicht te leggen zodat ik ze niet vergeet.

groetjes karin

Sandra zei

Zo'n oh ja momentje overkomt mij regelmatig ;-)
Vind je kaart prachtig!!
Groetjes Sandra

M@rjan zei

Mooi hoor! Zachte uitstraling, ietsje romantisch, gaaf! Leuk dat je meedoet met DCL.

Bea zei

Mooi kaartje in die zachte tinten Annerieke.....

groetjes Bea.

Christine zei

Mooi Annerieke! Tof papier in mooie kleurtjes!
Liefs
Christine

Riet zei

Een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er mooi uit en tja ik denk dat we allemaal nog veel vergeten schatten in de kast hebben liggen. Dit iet er heel mooi uit. Prachtig gedaan.
Groetjes Saskia

Anoniem zei

Hey, leuk kaartje, leuke scetch en wat een goede match met je zelfgestempelde achtergrondpapier. Gaaf!
Groetjes Yvonne

Anoniem zei

Prachtige kaart en kleuren. Ik heb dat ook die 'vergeten' zaken die ineens boven komen drijven. Maar dan op ander vlak. Hoop je snel weer te kunnen spreken.
Gr. Margareth

Angèle zei

Mooie zachte uitstraling. Kortom een heel mooi kaartje!
Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Heel herkenbaar hoor, ook ik vindt spullen in mijn kast die ik alweer vergeten was. ;)
Je kaartje is mooi en zonnig. En het heeft geholpen want het was vandaag heerlijk weer. ;)
Leuk dat je meedoet met de DCL.

Groetjes Rosalien

Yvon zei

Fleurig kaartje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes Yvon

Margot zei

leuke verrassing toch, als je weer eens wat vind wat je vergeten was ;)

gaaf kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Anja (scrappie) zei

Prachtig romantisch kaartje en leuk toch zo'n verrassing vinden. Bedankt voor je deelname aan DCL.