Pagina's

maandag 1 april 2013

Bijna helemaal groen...

De vrije dagen zitten er al weer bijna op, wat gaat de tijd toch snel. Dit weekend zelfs wel heel erg snel ;-)! En wat is het nu lekker lang licht, ik houd daar wel van hoor.

Bovenstaande kaart is bijna helemaal groen, de lichte kleur die je ziet is crème  maar bewerkt met inkt. Ik heb trouwens alleen maar Distress Ink gebruikt. Ik heb mijn stippen weer gecombineerd, de stempel en het embossingsjabloon. Het bovenste gedeelte, waar de vorm is uitgesneden is iets verhoogd opgeplakt. De vegen die je ziet zijn gemaakt door het papier te verkreukelen, ik heb het daarna wel weer netjes gestreken :-). Ik zal niet zeggen dat het in eerste instantie de bedoeling was, maar ik schoot uit en toen moest ik wat, toch? het geeft wel een apart effect.
De bloem, gemaakt van meerdere stansen, is ook bestempeld, achter het hartje van de bloem zit nog een klein stukje kreukellint, had ik over.

Bedankt dat jullie langs zijn geweest, tot de volgende keer!

19 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een mooi kaartje geworden ondanks dat het niet de bedoeling was.
    zo zie je maar weer we kunnen overal wat van maken Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar gehakt wordt vallen spaanders, wat er mis ging weet ik niet, maar je hebt er een mooie kaart van gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat vind ik nou LEUK.....dat er een PRACHTIG kaartje ontstaat door iets wat eigenlijk "fout" gaat ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annerieke,
    Mooie kaart in groentinten, die verschillende kleuren, maken het heel apart, mooi met de bloem...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annerieke,
    wat leuk zeg, dat je kaart op een onverwacht manier zo mooi geworden is! Helemaal leuk met die kreukels en weer glad gevouwen!
    En de kleur is ook mooi zo!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze fantastisch en groen daar hou ik van!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in die tinten groen Annerieke...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Annerieke,
    nou gelukkig maar dat je het per ongeluk deed,
    ik vind het kaartje er mooier op geworden, het leeft meer..
    mooi die groene tinten...
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie chique kaart! Een heel mooi effect met het inkt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje Annerieke, mooie kleur ook!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,
    Mooi gedaan, ziet er weer leuk uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat heb je weer prachtig gedaan Annerieke.
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Annereile,

    Heeeeeeeeeeeeeeel gaaf gedaan!!!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb weer eens goed rondgekeken op je blog en wat een mooie kaarten staan er weer. Deze is ook erg mooi. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!