Pagina's

woensdag 10 april 2013

Een blije kaart...

Vandaag laat ik weer een kaartje zien, gemaakt met inkt en stempels. Weten jullie hoe leuk dat is, stempelen en met inkt spelen.....heel erg leuk ;-)!
Ik ben begonnen met een stukje wit papier. Dit witte papier heb ik bewerkt met Distress Ink "squeezed lemonade", "picked raspberry" en "seedless preserves". Hierover heb ik met een mini-mister wat water gesprayd, waardoor de inkt iets is uitgelopen, daar krijg je een wat grillig effect van. Bovenaan heb ik een tekst achtergrondstempel gebruikt en op het onderste gedeelte heb ik de bloemen gestempeld, hiervoor heb ik de "maskeertechniek" gebruikt. Tot slot nog 2 vlinders gestanst, ook bestempeld en bewerkt met inkt. Het geheel heb ik op een gele kaart geplakt. Dit is een kaart waar ik zelf erg blij van word en blij mee ben. Het stempelen en zo lukte erg goed, vind dit ook een prachtige kleurencombi, maar dat is persoonlijk ;-).
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij Dutch Card Lovers.

Leuk dat jullie weer even langs komen, bedankt voor de reacties!
Groetjes

23 opmerkingen:

Gemma zei

wow kan me voorstellen dat je blij van wordt, je kaart is echt prachtig geworden, ik vind dat spelen met inkt ook heel leuk, maar vind het ook nog wel moeilijk, groetjes Gemma

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,

Je kaartje is heel erg lief en mooi,stempelen dat kan mij niet bekoren, een tekststempel, dat kan nog net hihi..ieder zijn smaak..'
Liefs van Ans

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Annerieke, erg leuk gedaan zo en van die vrolijke kleurtjes en mooie vlinders word je zeker blij!

!neke zei

Wat een mooie kleuren ! Ook de combinatie van de gebruikte stempels super !
Zelf ben ik er niet zo goed in, misschien na wat
oefenen ...........

KarinsArtScrap zei

je hebt met spelen een prachtige kaart gemaakt Annerieke.

ja wat die digi vandaag betreft op mijn kaart daar ben ik niet weg van jij bent de eerste die er echt iets over zegt.
maar ja soms krijg je digi's als designer en dan moet je er toch nog iets van maken.

groetjes karin

Nelleke zei

Mooie kaart geworden, je hebt veel plezier in het stempelen. Ik vind het ook leuk, maar nog zo veel meer hihi. Maar je kaart is prima. Groetjes, Nelleke

Bea zei

Heb je prachtig gemaakt Annerieke, leuk zo met die verschillende kleuren distress inkt....

groetjes Bea.

Deborah zei

Heel mooie kaart! Fantastische kleuren!
Liefs, Deborah

ann van dijk zei

wouw wat een mooie kaart
Lieve groet Anneke

M@rjan zei

Ja hoor, ik deel je idee over hoe leuk spelen met inkt is! Je hebt dat ook leuk gedaan! Mooi kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Berlinde zei

Een prachtig kaartje in heel mooie kleuren Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Wilma zei

PRACHTIG Annerieke. Ook ik word hier blij van.....MOOIE kleuren en vlinders ☺☺☺.
Liefs Wilma

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een prachtige kleuren heb je gebruikt en dat stempelen doe ik nou nooit. Een keer op een beurs gedaan in een workshop. Was erg leuk inderdaad. Je kaart is echt ne blije kaart, niets teveel gezegd!
GerJanne

Adriana zei

Wat mooi gedaan! Prachtig kleurverloop ook. Ik ben er nog niet echt toe gekomen om meer met de inkt te spelen...

Dora zei

prachtige achtergrond gemaakt!! mooi geheel

Christine zei

Prachtig kaartje, de kleuren zijn heel geslaagd!
Liefs
Christine

Janny zei

Mooie voorjaarskleuren heb je gebruikt.Mooie kaart geworden Groetjes Janny

Look around the corner zei

wow super mooi zeg. geweldig wordt er vrolijk van :)

Anja (scrappie) zei

Heel erg mooi gedaan hoor gave achtergrond heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet bij DCl.

miriam zei

prachtige fleurige kaart ,mooi gedaan
bedankt voor het meedoen met dcl
gr miriam

Marja Kenter zei

Mooie kaart Annerieke. Kan ik ook volger van je worden? Is niet helemaal duidelijk, als ik volgers aanklik gebeurt er niets.
Fijn week end groetjes Marja

Charlotte zei

Deze kaart maakt inderdaad blij Annerieke! Mooi gedaan!
Groetjes,
Charlotte