Pagina's

woensdag 17 april 2013

Ik zou hier wel willen wonen...

Hier droom ik wel eens van hoor, zo'n leuk huisje met vogels, bloemen, een tuintje en iedereen is gezond, gelukkig en blij, een soort huisje Weltevree ;-).
Misschien komt dit model jullie bekend voor? Ik heb in december een kersthuis gemaakt met dezelfde stans. Nu wilde ik graag een huisje voor het voorjaar maken en dan denk ik aan lichte kleuren, fris groen (gras en planten) en bloemen. En ja, ik ben ook van plan om een zomerhuis te maken!
Verschillende delen zijn bewerkt met inkt en andere zijn iets verhoogd opgeplakt. Natuurlijk had ik in mijn hoofd hoe het eruit moest gaan zien, maar het is toch weer anders geworden. Ik vind ook dat de verhoudingen moeten kloppen. Volgens mij is me dat wel aardig gelukt.
De bloem bestaat uit meerdere stansen, nat gemaakt, verkreukeld, gedroogd, be├»nkt en op elkaar geplakt. Ik heb trouwens een easelkaart hiervan gemaakt, zodat hij mooi blijft staan.
Ben benieuwd wie bij me in wil trekken, hihi.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges
Voorjaar, Webshop AnMaCreatief
Creatieuitdaging, Nederlandse Kaarten Uitdagingen
Maak een voorjaarskaart, Ge-We Hobbychallenge

Bedankt voor jullie bezoekje!

21 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wat mooi gedaan, leuk in die zachte kleurtjes, slim om een easelcard te maken..schattig de kleine bloemtjes (en de grote is ook prachtig)..liefs van Ans

Bea zei

Wauw Annerieke, wat prachtig gemaakt, mooi huisje in deze lentekleurtjes.....

groetjes Bea.

Janny zei

Tot je vaak binnen bent want dan is het klein en oud. Maar buiten ja zeker. Leuk met de bloementjes en raampjes met gordijntjes erachter.
Leuke kaart geworden. Groetjes Janny

jolanda zei

mooi kaartje

Tinie zei

Ooohhh ik ook wel, wat een prachtig huis en zo mooi die details, een topper!!!

Groetjes Tinie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
In zo'n huis zou ik ook wel willen wonnen. Heerlijk tussen het groen en alles in bloei. Ziet er gezellig uit. Ben benieuwd naar je zomerversie.
Groetjes Saskia

GerJanne zei

Oh wauw wat een schitterend huis heb je ervan gemaakt. Ik wil er ook wel wonen! Ziet er gezellig uit zo met dat groen voor het huis.
Je brengt me op een idee...

GerJanne

KarinsArtScrap zei

een schitterende kaart heb je gemaakt, super Annerieke.

groetjes karin

Linda zei

Nou ik kom ook gezellig bij je wonen hoor, wat een heerlijk huisje, helemaal toppie
gr linda

Wilma zei

Dit huisje Weltevree mag er zijn Annerieke.....zooooo MOOI.
Ik ben benieuwd naar je zomereditie.....dan mag je weer verhuizen ☺☺☺.
Liefs Wilma

Christine zei

Mooi huisje Annerieke! Heel tof gedaan!
Liefs
Christine

Anja v K@@rten zei

Een een huisje waar je echt thuis komt hoor!
Ik kijk al uit naar je zomerhuisje...
Groetjes, Anja

Je@net zei

Wat een snoezig huisje, Annerieke. Heel mooi gemaakt, ziet er zo gezellig uit!

Berlinde zei

Wat heb je dit leuk gemaakt Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
mooi huis echt een lentehuis!
Ben benieuwd naar de zomereditie!
Wat heb je leuke kaartjes gemaakt!
Fijn elke keer weer nieuwe dingen uitproberen en het is je goed gelukt!
Groetjes van Daatje

Helen zei

Nou Annerieke, ik kom wel bij je wonen in dit schattige huisje met die mooie voortuin (zo ziet de mijne er nu niet uit). Helemaal toppie gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Anne-Marije zei

Wat een gezellig huisje! Prachtige creatie heb je gemaakt...
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

Yvonne zei

Wat een prachtige kaart!
Bedankt voor het meedoen met onze Ge-We-Challenge!
Groetjes,
Yvonne

Yvonne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Heleen zei

Prachtig huisje heb je gemaakt!
Leuk dat je meedoet met de creatie-uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

Anita Meijer zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Annerieke, ik vind het helemaal geweldig, in zo een huisje zou ik ook wel willen wonen. Leuk dat je meedoet aan de creatie-uitdaging van de NKU, dank je wel.
Liefs van Anita