Pagina's

dinsdag 23 april 2013

Kanjerpost...

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten, leuk dat je mijn blog gaat volgen!
Vandaag laat ik kaarten zien die ik gemaakt heb voor kanjers.
Verschillende soorten dessinpapier gebruikt, 3D plaatjes, wat stansen, knoopjes en zelfgemaakte tekstlabels. Meer is het niet ;-). Klinkt heel simpel en het is ook niet zo moeilijk als je eenmaal de juiste combinatie maar bij elkaar hebt. Zelf heb ik geen voorkeur, vind ze alle drie erg leuk, maar als jullie willen mogen jullie kiezen hoor.

Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie achterlaten, daar word ik blij van!
Groetjes...

14 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaarten zijn dat geworden zeg! Persoonlijk geniet de 2e van mijn voorkeur. Het heeft wel iets, die truck die uit een berg komt rijden.
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke en stoere kaarten, Annerieke. Vind ze alle drie erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoere kaarten heb je gemaakt! Het klinkt eenvoudig maar je hebt een supermooie combi gevonden van papier en plaatje! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Annerieke.
    Echt stoer.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annerieke,

    Drie kanjers van kaarten, het lijkt zo simpel, maar je moet eerst alles wel bij elkaar zoeken, ik vind de kaart met de grote, gele vrachtauto super..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je schud ze ook nog niet gelijk uit de mouw, ben je ook wel even mee bezig.
    En welke ik het leukste vindt? De 2e kaart. Mooi met dat gele erbij. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 3 Leuke kanjerkaarten Annerieke, mooie combinaties wat plaatje en kleur betreft....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gave mannenkaarten Annerieke.
    ook mooie layouts.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze alle drie erg mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan ook niet kiezen hoor !
    Mooie kaartjes voor kanjers.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Drie prachtige stoere kaarten! Alle drie even mooi gemaakt dus ik kan niet kiezen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!