Pagina's

maandag 15 april 2013

Mijn eerste ATC's

Dit zijn mijn eerste ATC kaartjes die ik gemaakt heb. Ik weet dat het al jaren bestaat, maar heb me er eigenlijk nooit in verdiept. Maar één keer moet de eerste zijn. Op het forum van CreaTijd was er een ATC swap en daar heb ik aan mee gedaan. Het thema was tijd en bovenstaande kaartjes heb ik bedacht. Een beetje gestempeld, gescheurd en geplakt. Op de foto lijkt het alsof het linker kaartje anders is, maar dat komt door de lichtval ;-). 
Deze kaartjes heb ik ontvangen, zijn ze ook niet leuk?

Wat ik zelf nu zo leuk vind, is dat je allerlei verschillende kaartjes terug krijgt, met allerlei verschillende technieken. 
Afgelopen zaterdag heb ik ook nog een super leuke workshop gevolgd bij CreaTijd, handig hoor, als het zo dicht in de buurt is. We hebben tags gemaakt met verschillende stempel- en inkttechnieken. Heb een ontzettend gezellige en leerzame dag gehad!
Leuk dat jullie weer even mijn bericht hebben gelezen, tot de volgende keer!

16 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ziet er leuk uit en ook leuke gekregen. Ik heb nog nooit ATCs gemaakt, me er wel eens in verdiept, maar is er verder niet van gekomen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ATC heb je gemaakt. Ja, bij mij is het nog steeds bij een plan gebleven, misschien ooit ga ik er mee aan de slag, want het idee vind ik nog steeds leuk. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annerieke,
    Leuk dat je ook eens ATC kaartjes hebt gemaakt, mooi gedaan en prachtige retour gekregen.fijn als je dicht in de buurt naar een workshop kunt, lijkt me heerlijk..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat LEUK om je eerste ATC-kaartjes te zien Annerieke.....MOOI gemaakt.
    Enneh.....heb je nu de tijd gevonden?
    Die labeltjes zijn die van 1 dag?
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige ATC-kaartjes. Je tags zien er ook prachtig uit; altijd leuk om zo'n workshop dicht bij huis te kunnen volgen. Ik ga eind van de maand weer een avondje labeltjes croppen met Stampin'Up. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige ATCtjes zeg !
    En heerlijk om zulke workshops te kunnen volgen.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige ATC tags Annerieke.
    ikzelf heb het nooit gedaan is niet mijn ding maar je weet het nooit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken mensen die ze van iedereen ruilen en sparen! Die gaan naar beurzen toe en gaan dan ruilen, misschien een hint:) Maar die van jou zijn schitterend, prachtig van kleur ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn super gaaf geworden. Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie ATCtjes, Annerieke, zowel de door jou gemaakte als je ontvangen kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er supermooi uit Annerieke!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een leukerds zeg! Zou je helemaal niet zeggen dat het de eerste keer is!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!