Pagina's

zondag 28 april 2013

Nog geen zomer...

To read my post in English, please scroll down.

Dit is de allereerste kaart die ik laat zien als lid van het Design Team van Digistamps4Joy.
Er zijn nieuwe digi's in de DS4J Shop en dit is er eentje van. Andere mooie voorbeelden van het Design Team kunnen jullie vinden op het DS4J blog.
Het is nog geen zomer, maar ik heb wel een zomers kaartje gemaakt, in zonnig geel. Als basis heb ik een (dubbele) cirkel gesneden met daarop een vorm van een bloem. Achter de digi zit een halve cirkel, bestempeld met bloemen. Langs de bovenzijde zit een stukje geel lint.

De tekst heb ik zelf gemaakt en alle randen van het papier zijn weer beïnkt. De digi is ingekleurd met de Derwent Coloursoft en verder heb ik nog wat bloemen gemaakt en bovenaan een lintje gestrikt.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Nadia's Challenge Blog.
Leuk dat jullie weer langs zijn geweest, bedankt voor jullie reacties!

My first card as a member of the Design Team of Digistamps4Joy. There are new digi's in the DS4J Shop and this is one. Other beautiful creations you can find at DS4J.
It isn't summer yet, but I made a card in yellow, it reminds me of the summer.
Thanks for your visit!

17 opmerkingen:

Desire Fourie zei

Annerieke this is so beautiful. Love your awesome colouring and sunshine design.
Hugs Desíre {Doing Life}

Anoniem zei

wauw, ik vind dit wel een heel gaaf kaartje. Mooie kleur en het lint achter de halve cirkel geeft net dat beetje extra. :-)
Liefs Yvonne

jolanda zei

mooi zomers kaartje

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wat een prachtige, zomerse kaart heb je gemaakt, leuke digi, heel andere stijl, dan het stempelen wat je vaak doet, maar wel supermooi..Liefs van Ans

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Annerieke.

we willen bloemen in de stempel zien annerieke bij Nadia's challenge.

groetjes karin

Bea zei

Annerieke wat een prachtig kaartje in deze mooie zonnige kleuren, een bjoetie.....

fijne zondag.

Marlies zei

Nog geen zomer maar je kaart is wel super zonnig! Heel mooi gemaakt met een leuke digi! groetjes, Marlies

GerJanne zei

Wauw wat een mooi zomers kaartje heb je gemaakt zeg! De vorm en de details zijn heel leuk!!
GerJanne

Nelleke zei

Wat is dit prachtig gemaakt. Geel is een kleur die ik niet zo vaak gebruik, maar jij hebt er wat moois van gemaakt. Het zonnetje schijnt en ik heb even heerlijk in de zon gelegen/gezeten. Het kon net. Groetjes, Nelleke

Rachel zei

Wat een schatje!
liefs Rachel

Berlinde zei

Een leuk zomers kaartje Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Marfien zei

Een heel zonnig kaartje, leuk een keer een ronde kaart.

Tinie zei

Wauw wat een beauty, super die afbeelding en wat een gave details!!!

Groetjes Tinie

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een eer, ben je nu designer geworden!!!!
Geweldig voor je en je kaartje is geweldig mooi gemaakt!
Groetjes van Daatje

Je@net zei

Wat een mooie binnenkomer in het DT team, Annerieke. Een prachtig zonnig kaartje is het geworden!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je plaatsje in de top 3 bij crazy for cas :-)
Liefs Yvonne