Pagina's

zondag 21 april 2013

Roze is voor meisjes...

Een geboortekaartje voor een meisje, maar dat kunnen jullie wel zien aan de kleur hè. Verschillende roze papiertjes, roze bolletjeslint, wit kant en een bloem van vilt in roze en wit met een knoop als hartje. Zoeter kan bijna niet ;-). De digi is een freebie, volgens mij al van zo'n jaar of 2 geleden, van Little Scraps of Heaven. Deze digi heb ik ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft potloden.

Vanmorgen heb ik mijn portie "geniet van de mooie momenten" al weer gehad. We zijn een rondje gaan fietsen.
Dit is zo'n mooi stukje Almere, één van mijn favoriete plekjes. We nemen dan koffie mee, zitten heerlijk in het zonnetje op een plek die bijna helemaal omringd is door water. En dan alle vogelgeluiden die je hoort, echt geweldig is dat!

Voor vandaag wens ik jullie nog een fijne dag, ik ga zo nog even een rondje bloggen, want ik loop iets achter.

20 opmerkingen:

Cindy zei

Mooie kaart en idd heerlijk zo`n rustige omgeving
Een fijne dag
Cindy

Je@net zei

Hé, een nieuwe foto, je staat er leuk op, Annerieke!
En wat een lief babykaartje, heel leuk gedaan!
Ja, wat een heerlijk weer is het vandaag; weinig wind, lekker zonnetje...ik vind het genieten, hoor! Heb zojuist gezellig met mijn moeder door het dorp gewandeld. Lekker zo even samen eruit!

Bea zei

Een schattig babykaartje Annerieke, gaan straks nog even buiten uit de wind van het zonnetje genieten....

groetjes Bea.

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat heb je een mooie foto geplaatste zeg! Lijkt me inderdaad een heel mooi stukje Almere! Je kaart is ook weer een schatje. Lekker roze voor een meisje, altijd goed. En je foto: de meeste mensen worden ouder als ze recente foto's gaan plaatsen. Jij lijkt
echt jonger dn op je vorige foto, ;-))

GerJanne

Nelleke zei

Mooie lieve kaart . Ik geniet ook even van de zon met. iPad op schoot. Heerlijk. Groetjes, Nelleke

Linda zei

schattig kaartje
gr linda

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Inderdaad overduidelijk voor een meisje. Mooi gedaan en wat een mooi stukje natuur.
Groetjes Saskia

Grietje Jansen zei

Een leuke, lieve kaart.
En dat plekje ziet er inderdaad heerlijk en rustig uit.

Grietje

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje en wat een super plekje!
groetjes Rachel

KarinsArtScrap zei

ik vind hem helemaal geweldig een prachtige kaart.

groetjes karin

jolanda zei

mooi kaartje

Anoniem zei

Wat een schatje (op de foto:)haha)maar je kaartje ook hoor. lekker roze en een mooie sketch.
Ja en je foto uit Almere..... Almere is zo gek nog niet :)

Liefs Yvonne

Janny zei

Lekker plekje pas op want nu wordt het druk. Leuke lieve roze kaart is het geworden. Groetjes Janny

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat een LIEF babykaartje is dit.
Enneh.....zie ik het goed? Zowel een lintje als een kantje.....SUPER.
HEERLIJK.....omringd door water. Da's GENIETEN van de "stilte".
Liefs Wilma ☺☺☺

Deborah zei

Wauw, dat ziet er een fantastische plek uit om te genieten! Zalig!
Heel mooi en schattig kaartje gemaakt! De afbeelding is zo cute :-)
Echt lief!!!
Liefs, Deborah

Riet zei

Wat een schitterende kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Marfien zei

Een heel mooi baby kaartje, prachtige kleuren.

Berlinde zei

Een superschattig babykaartje Annerieke, heel mooi!
Lieve groetjes, Berlinde

Renate zei

Errug leuk kaartje. Je andere creaties zijn ook mooi. Ben je meteen gaan volgen.

groetjes Renate.

Dora zei

ziet er heel mooi uit en echt een meisjesachtige kaart. vrolijk!