Pagina's

zaterdag 27 april 2013

Voor het bruidspaar...

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor een bruidspaar. Eerlijk gezegd zou ik normaal gesproken roze of wit hebben gebruikt, maar ik dacht, laat ik eens andere kleuren gebruiken ;-).
De randen van het papier zijn bewerkt met inkt, de stempel is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden en de kruissteekjes zijn met de hand gedaan.
De bloem bestaat uit meerdere lagen, de blaadjes zijn bestempeld en wat omgekruld en de randjes zijn bewerkt met inkt.
Deze kaart is voor Charlotte, zij gaat vandaag trouwen met Dirk. Charlotte wil ons graag laten meevieren en als je een kaart stuurt voor hun trouwdag maak je kans op een candy.
Ik hoop dat ze een mooie dag hebben en wens ze veel geluk samen!

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn DT nieuws, goed om te lezen.
Fijne dag nog verder!

12 opmerkingen:

  1. Hoi Annerieke,

    Schattig kaartje hoor, mooie kleuren, leuke digi..prachtige bloem..heel mooi afgewerkt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Annerieke, mooie pasteltinten en heel erg leuk zo met die kruissteken erop....

    fijn weekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan, Annerieke, erg mooi kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart voor het bruidspaar!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een leuk kaartje hoor, het hoeft toch niet altijd roze/wit te zijn? Zo valt je kaartje wel op. Wat is je bloem weer mooi uitgevallen :)
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Annerieke,
    wat een lief kaartje, leuk die olifantjes!
    Ik vind de kleurtjes erg mooi zo bij elkaar!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annerieke,
    Je hebt een MOOI en LIEF kaartje gemaakt met die 2 olifantjes.
    Nog een fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is precious. Love the cute elephants and the colours.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een super lieve en prachtig kaartje Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart! Een mooi design en mooie vrolijke kleuren! Super gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit ziet er ook prachtig uit, mooie zachte kleuren gebruikt. volgens mij kan het prima voor dat gelegenheid. knap gedaan met dat kruissteekje.
    mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kaart Annerieke! Ik vind het enorm zonde dat die niet tot bij ons geraakt is... Al heb ik ze nu wel online kunnen bewonderen :) heel schattig met die lieve olifanten!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!