Pagina's

vrijdag 12 april 2013

Voorjaar...

Ik kan er geen genoeg van krijgen, het voorjaar...en het moet nog goed beginnen. Het vooruitzicht dat het iets warmer wordt en de zon weer gaat schijnen maakt me blij!
Laatst heb ik een eenvoudige kaart gemaakt. De onderzijde heb ik geƫmbost en op de overgang in het papier een stukje kreukellint geplakt. Verder twee vlindertjes, een tekst en een mooi 3D plaatje, ook altijd nog zo leuk om te doen, knippen. Doen jullie dat ook nog zo graag?

Bedankt voor jullie bezoekje, wens jullie een mooi zonnig weekend!

13 opmerkingen:

  1. Een erg mooi kaartje Annerieke, ik mag ook graag plaatje knippen, dat vind ik ook mooi op een kaart....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Annerieke,
    Ja, ik knip bij tijden ook graag, zo heerlijk rustgevend. 3D knippen is wat minder geworden, maar als je bloemen gestempeld heb ga ik er ook lekker voor zitten om ze uit te knippen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een HEERLIJK voorjaarskaartje is dit Annerieke. Ik vind dat kreukellint heel MOOI als overgang.....niet te strak.
    En jaaaaa.....ook ik wil nog wel eens plaatjes uitknippen.....als ik niets anders te doen heb ☺☺☺.
    Een fijn en ☼-nig weekend gewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o wat een prachtige voorjaarsboeket Annerieke een mooie kaart is het geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annerieke,
    Lief en schattig voorjaarskaartje heb je gemaakt, leuk dat kreukellint, 3D doe ik nog heel soms, met mijn handen lukt dat niet meer zo goed..
    complimenten..heel erg leuk.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig voorjaarskaartje, Annerieke, heel leuk gedaan.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annerieke,
    leuk kaartje zo. Heel af en toe knip ik nog een plaatje. Vaak geen 3D, maar een vintageplaatje. Een paar keer per jaar een 3Dplaatje.
    Heeft wel een leuk effect!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje; ik knip nog regelmatig een 3dtje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele mooie, stijlvolle kaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie chique kaart! Het geplooid lint heeft ook een mooi effect. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Annerieke,
    ik knip nooit geen plaatjes, ik kan dat niet, altijd is het schots en scheef, dus ik geniet maar bij anderen van zulke plaatjes nu dus bij jou, wat een leuk lintje is dat!
    Je vorige kaartje ben ik helemaal verliefd op, dat stempelen en gebruik van inkt is je goed gelukt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!