Pagina's

maandag 8 april 2013

Zakdoekjes nodig?

Genoeg zwart-wit laten zien, nu weer wat kleur. Dit is een kadoverpakking voor papieren zakdoekjes.
Alle randen van het papier zijn bewerkt met inkt. Verder heb ik ponsrandjes gemaakt, wat stempels gebruikt, de voorzijde versierd en het geheel met een lintje dicht gestrikt.
Ik hoop trouwens niet dat ik deze zakdoekjes snel nodig heb, ze zijn eigenlijk veel te mooi om te gebruiken :-), vinden jullie ook niet?
Bedankt weer voor jullie bezoekje en jullie leuke reacties!

16 opmerkingen:

  1. Hoi Annerieke,
    Ook ik vind deze kaart niet helemaal mijn stijl, maar het papier bracht me op het idee..voor één keer vind ik het wel leuk..
    Jouw zakdoekendoosje is heel leuk, lieve kleurtjes en prachtige bloem..heel mooi gedaan.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een leuk zakdoekendoosje Annerieke, mooie zakdoekjes......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief doosje zeg.
    Ik heb wel eens zoiets gemaakt, maar dan in een beetje andere vorm.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Errug mooi gemaakt weer :-)
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig heb je dit gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi doosje en papier Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou ze momenteel wel kunnen gebruiken! Een snotneus...
    Maar ze zijn idd veel te mooi!
    Ik zou er nooit aankomen!
    Super!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt en de zakdoekjes kleuren er wel heel mooi bij. groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een PRACHTIGE verpakking is dit Annerieke. De zakdoekjes passen er PERFECT bij.....dus zolang mogelijk laten zitten.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er weer super leuk uit, Annerieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk en mooi Annerieke! Ik moest lachen omdat je de zakdoekjes ook zou opsparen, daar herken ik mezelf in. De dingen die ik mooi vind, wil ik ook zo lang mogelijk bewaren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welke kaart ik ook bekijk ze zijn allemaal erg mooi. Alleen hou ik zelf niet zo van zwart - wit. Overigens is het wel een hele mooie kaart geworden. Ook deze kado verpakking vind ik weer erg mooi. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Annerieke,
    wat een leuke creaties heb je weer gemaakt de afgelopen tijd!
    Het zwartwitte kaartje is knap gemaakt zeg!
    Dit zakdoekkaartje vind ik zo mooi van papierkleur!
    ook het kaartje met de bloem vind ik erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk dit zakdoekdoosje Annerieke, erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee! En nog heel mooi uitgevoerd ook, prachtig die zachte pastelkleuren!

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!