Pagina's

vrijdag 5 april 2013

Zwart-wit of wit-zwart?

Ja, ja, niet schrikken hoor, even heel iets anders. Zoals jullie weten laat ik me graag uitdagen, of ik doe het gewoon zelf hè ;-).
Bij Lift Challenge is een leuke uitdaging, maak een kaart of creatie in zwart-wit en echt alleen maar zwart-wit. Bovenstaande kaart is uiteindelijk het resultaat. Eerst al aan de gang gegaan met inkt en embossingpoeder, maar dat ligt nu even in een hoekje te wachten op een ander moment ;-).
De takjes en vlinders zijn gestempeld met Distress Ink "black soot", de tekst met Archival Ink, vind ik iets duidelijker dan Distress Ink. Verder heb ik een strookje geëmbost, een stukje kant gebruikt en alle randen aangezet met inkt.
Pssst, niet verder vertellen, dit zijn toch echt niet mijn kleuren hoor, maar er zijn waarschijnlijk wel mensen die hier wel van houden, althans dat hoop ik, hihi.
Fijne dag nog verder!


25 opmerkingen:

Crejabeja zei

Ik vind hem prachtig!!! heel chique uitstraling , zou heel goed bij een condoleance kaart kunnen...

Deborah zei

Ik vind het heel erg mooi. En ik hou ook wel van de combinatie wit/zwart, hoewel ik er zelf ook geen raad zou mee weten ;-)
Liefs, Deborah

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Ik vind je zwart/wit kaart prachtig, mooie chique uitstraling echt super..liefs van Ans

Anoniem zei

Het zijn ook niet mijn kleuren maar ik vind het toch een mooie kaart geworden met een chique uitstraling. Ik vind het takje ook heel erg mooi.
Liefs Yvonne

Nadine zei

Hij is leuk geworden, zeg! Prachtige stempels heb je gebruikt en een leuke tekst erbij en hoppa! Bedankt voor het meedoen ondanks dat het je kleuren misschien niet zijn!

Wilma zei

Zwart-wit of wit-zwart.....het is maar net hoe je het bekijkt Annerieke en toch komt er van dit MOOIE kaartje een glimlach op mijn gezicht.
Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

Gemma zei

super chique kaartje vind ik het, groetjes Gemma

Creadiva zei

Hallo ben even komen kijken naar je creaties !! ik maak zelf geen kaartjes maar maak gehaakte halskettingen en sieraden met kralen en parels met mijn dochter

Je kan eens komen kijken naar onze creaties
www.creadiva.be

Groetjes

Diane

KarinsArtScrap zei

ik vind het een prachtige kaart Annerieke, heel mooi gedaan.
de mijne staat er morgen op.

groetjes karin

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Berlinde zei

Een prachtig kaartje in zwart/wit Annerieke, heel chic!
Lieve groetjes, Berlinde

Mariëtte zei

Super goed gelukt! Prachtig kaartje is het geworden. Groetjes mariette

Adriana zei

Knap gedaan! Heel mooie kaart!

Helen zei

Heel stijlvol. Je kaartjes hieronder (vooral die groene) zijn ook weer prachtig en het boekje (met de foto's) vind ik super. Groetjes, Helen

martina's kaartjes zei

dez is leuk ! bewijs dat je inderdaad niet altijd kleurtjes nodig hebt om een top resultaat te hebben
grtjs, martina
x

Anoniem zei

Leuk!

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart! prachtig gemaakt met mooie stempels! groetjes, Marlies

M@rjan zei

Het is je heel goed gelukt, al zijn het niet je kleuren! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

Je@net zei

Een hele mooie kaart geworden, Annerieke.
Fijne zondag!

Marfien zei

Het is niet voor niets een uitdaging!
Dat is nou juist het leuke ervan.
Maar ja wat moet je dan met die doos gekleurd papier?
Zullen we maar zeggen een goede oefening voor als het echt crisis wordt? Vind deze combinatie echt mooi geworden.
groet, Marfien

GerJanne zei

Mooi Annerieke!! Ik vind het een superleuke kaart geworden. Heel mooi met die zwarte rand erlangs. Is het kant?
Groetjes,
GerJanne

Grietje Jansen zei

Hij is goed geslaagd hoor vind ik.
Schattig de kleine libellen.

Grietje

Cornelie zei

Een echte uitdaging dus! Mooi gedaan hoor, heel subtiel, en mooie stempels. Dank je wel!

!neke zei

Mooie kaart! , stempels erg goed!
Groeten !neke

!neke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.