Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

Bedankt allemaal!

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 mei. Nieuwe berichten staan hieronder.

Al mijn volgers wil ik graag bedanken. Ik vind het geweldig leuk dat jullie mijn blog bezoeken en dan ook nog eens reacties achterlaten. Daarom heb ik een klein pakketje samengesteld en dit wil ik graag verloten.
Wat moet je doen? Je hoeft alleen maar een reactie achter te laten onder dit bericht. Verder niets, dit bedankje is alleen bedoeld voor de volgers die ik tot nu toe (9mei) heb.
Op zaterdag 1 juni maak ik de uitslag bekend.


31 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een lief idee, Annerieke. Pakketje er ook super gaaf uit, spannend!

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooi bedankje, altijd leuk om een gokje te wagen. Ik kom altijd langs om je kunstwerkjes te bewonderen, een reactie achterlaten lukt me niet altijd, omdat het toch veel tijd kost, maar ik volg nog steeds me veel plezier je blog.
Groetjes Saskia

Marjan zei

Wat superlief dat je een candy wil verloten onder je trouwe volgers zeg !! Ik doe graag mee hoor.

Groetjes, Marjan

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een leuk idee!! Ik ben het ehelmaal met je eens: geen candy weggeven om volgers te krijgen, maar juist om de volgers die je hebt te bedanken. Heb ik tot nu toe drie keer gedaan en bevalt me heel goed. Wel heb ik me er de laatste keer over verbaasd dat er toch 3 volgers bij kwamen tijdens de looptijd van de candy en niet gelogen hebben ze nooit 1 reactie achtergelaten..... flauw, he?
Maarre, ik doe graag mee!

Lieve groet,
GerJanne

Grietje Jansen zei

Hai Annerieke,

Wat lief om een candy weg te geven aan je volgers.
Helaas heb ik de laatste tijd erg weinig tijd voor het bloggen, maar zoals je ziet, ik ben er nog steeds.
Over een paar weekjes is alle drukte weer voorbij en dan hoop ik wat vaker weer langs te komen.

Grietje

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wat leuk een candy om je trouwe volgers te bedanken, ik doe graag mee..het ziet er super uit..
Liefs van Ans

Cindy zei

Hallo Annerieke,
Wat lief dat je een candy doet voor ons natuurlijk wil ik graag een kansje wagen voor zo`n leuke spulletjes.
Liefs Cinderela(Cindy)

Desire Fourie zei

Always lovely to pop in here. Thanks for being so sharing.
Hugs Desíre {Doing Life}

KarinsArtScrap zei

oooooo wat een leuk idee en wat een mooie candy.
bedankt Annerieke voor de kans en ik kom graag naar je blog voor een reactie te geven.

groetjes karin

Rachel zei

Ja leuk.....ik ben gek op mooie dingentjes! Ik doe natuurlijk graag mee!
Rachel xx

Crejabeja zei

Wat leuk en lief dat je dat doet!!!
Succes iedereen...

jolanda zei

wat lief van je dat je deze leuke candy gaat verloten.
Doe graag mee.

ellyscard creatief zei

Wat een leuk idee Anneriek,ik doe graag mee.
Gr Elly

Anoniem zei

wat een leuk gebaar voor trouwe stalkers, moet je bekennen dat ik ook een van hen ben :-)
liefs Yvonne

ann van dijk zei

Wauw wat is je kaart super geworden, ik vind hem helemaal super
Liefs anneke

Nelleke zei

Als ik gewerkt heb kijk ik meestal mijn bloglijst na en plaats dan zo af en toe een reactie. Bij jou doe ik dat ook om je te zeggen dat ik het leuk vind dat je een Candy weggeeft. Nog 1dag dan na negen dagen heerlijk een paar dagen vrij. Groetjes, Nelleke

Janny zei

Wat leuk en lief een candy verloten voor een van je volgers. Succes met het verloten. Het is een heel leuke candy.
Groetjes Janny

Bea zei

Wat een leuke verrassing Annerieke, je hebt wel iets moois samengesteld voor deze candy voor al je volgers, ik wil daarom ook graag mee doen, veel succes met je candy......

groetjes Bea.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
dit vind ik erg lief en een goed idee,
wellicht zal ik het ook eens gebruiken!
Kijk erg graag op je blog!
Groetjes van Daatje

Mariëtte zei

Wat een leuk idee. Ik doe graag mee mee met de kans voor dat mooie pakketje. groetjes Mariëtte

Berlinde zei

Leuk Annerieke dat jij ook een candy wil weggeven. Ik doe graag mee!
Lieve groetjes, Berlinde

Linda zei

Wat lief, ik doe graag mee
gr linda

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Marja Kenter zei

Ik wil ook wel graag een kansje wagen. Ben blij dat ik volger ben geworden al was het alleen maar om jouw digi's. Ik heb er nog niet een gebruikt maar ik weet dat ze er zijn en dat is fijn (rijmt ook nog)en je kaarten vind ik ook heel mooi.
Fijn week end
groetjes Marja

Helen zei

Hoi hoi, wat een mooi pakketje heb je bij elkaar gezocht. Ik wil er toch wel graag een gokje voor wagen. Was de laatste weken niet zo actief (even lekker op vakantie geweest), maar nu kom ik weer trouw langs. Groetjes, Helen

Anoniem zei

Hoi Annerieke,

Een reactie (ik doe niet mee voor de prijs hoor!)
Just kidding

Groetjes Margareth

Adriana zei

Dat ziet er leuk uit! Lief dat je een candy wilt weggeven!!

Marfien zei

Ik doe eigenlijk zelden mee met candy's maar deze kan ik wel gebruiken :-)
groet, Marfien

Charlotte zei

Ik waag graag mijn kans voor je leuke candy Annerieke!

Desire Fourie zei

Annerieke, you are se generous and kind. This is awesome crafting candy you are prepare to share. I have not been a Follower for long, but love to be on the DS4J design team with you.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Scraptastische hobby zei

Hallo Annerieke,
Bij het verlaten van je blog viel mij de Candy op, die je weg geef, aan de volgers die je nu hebt. Ik voel me nu wel een beetje schuldig dat ik op de valreep volger ben geworden, maar vind het zo'n supergave Candy, dus kan het niet weerstaan, en als jij het geen probleem vind doe ik graag mee.
Groetjes van Gerie