Pagina's

vrijdag 10 mei 2013

Bijna dezelfde, maar net even anders...

Allereerst wil ik zeggen dat ik het wel ontzettend leuk vind, dat jullie zo enthousiast op mijn bedankje hebben gereageerd!

Twee kaarten die op elkaar lijken, maar toch anders zijn. Ik heb ze al een poosje geleden gemaakt, ik vind dit een leuke sketch, vrij eenvoudig maar met een mooi resultaat. Maar dat is mijn mening natuurlijk ;-).
Eentje met een Nederlandse tekst.
En eentje met een Engelse tekst. Wel dezelfde kleuren en papierlijn gebruikt en het kant is ook hetzelfde. Zelf vind ik de bovenste iets mooier qua uitstraling, welke heeft jullie voorkeur?
Wens jullie nog een fijne dag, tot de volgende keer!


16 opmerkingen:

  1. Ik deel je mening deze keer Annerieke.....het eerste kaartje vind ik net iets MOOIER dan het tweede kaartje.
    Nog een fijne dag en alvast een heel fijn en gezellig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik geloof dat ik het 2 e kaartje iets mooier vind. Vooral die kleine bloementjes en rand vind ik mooi. Wat leuk is dat een serie kaarten maken. Vaak gaat dat ook net zo makkelijk omdat je dan al met dat papier bezig bent. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartjes zijn beide prachtig, maar de bovenste heeft mijn voorkeur. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het kan misschien simpel zijn maar ze zijn heel mooi Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annerieke,
    Je kaartjes zijn allebei prachtig, ik vind de kleurtjes erg mooi.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaartjes Annerieke, mijn voorkeur gaat naar het onderste!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten, ik zou niet kunnen kiezen, vind ze allebei erg mooi.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind ze eigenlijk allebei wel leuk geworden Annerieke, maar ik ben wel voor de kaart met de nederlandse tekst.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan heb je dat weer, ik zou niet kunnenb kiezen want ze zijn beide mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben slecht in kiezen, hoor! Vind ze allebei super gaaf geworden, Annerieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaartjes, mooie kleurtjes en schitterend papier......ik denk dat ik de 2e mooier vind, of toch de 1e...? Haha...
    Fijn weekend, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Annerieke,
    voor ik las wat je schreef dacht ik: de tweede is gaaf!! Ik begrijp denk ik wel waarom je de eerste net iets mooier vindt, maar zeg maar als het niet zo is: de ronde vormen komen overal in terug! EN dat maakt het iets verfijnder. Maar wat een mooie kleurencombi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi annerieke,
    mooie kaartjes in een hele mooie kleur!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi; ook voor mij is de bovenste favoriet. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!