Pagina's

dinsdag 7 mei 2013

Even niet zo zoet...

Vandaag ga ik jullie eens weer een kaart laten zien in een andere kleur dan roze of geel of andere zoete kleur. Het is een mannenkaart die ik al even geleden gemaakt heb. Momenteel heb ik een aardige voorraad kaarten, zodat ik kan kiezen wat ik kan laten zien. Nu kon ik bijna niet kiezen, maar ik ben voor een "eens andere kleur" gegaan. Hoe doen jullie dat eigenlijk, maken jullie kaarten en plaatsen jullie ze dan ook meteen op je blog of laten jullie ook kaarten uit voorraad zien?
Voor deze kaart heb ik een aantal stempels gebruikt, de briefkaart, het zakhorloge en de postzegels. Ik heb op kraft gestempeld en de randen wat bewerkt met de papier distresser en inkt. Daar krijg je zo'n mooi stoer effect van, vind ik. Ook nog een stukje jute gebruikt en bovenaan 2 stukjes papier opgerold en met een stukje touw samengebonden.

Bedankt voor jullie bezoekje en de reacties die jullie altijd achterlaten, super!
Lieve groet,

17 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

het is een mooie vintage kaart Annerieke.

groetjes karin

Cindy zei

Hoi Annerieke
Een geweldige stoere mannenkaart
Heel mooi en leuk die jute en die opgerolde papiertjes
Ik zet meestal de kaart erop als die klaar is maar nu net heb ik 2 moederdagkaartjes gemaakt maar die zet ik er nog niet op want mijn schoonmams kijkt nog wel eens op mijn blog of op face book
Een fijne avond
Cinderella

Bea zei

Een mooie mannenkaart Annerieke, zet meestal de kaart erop als ik het klaar heb......

groetjes Bea.

Christine zei

Prachtige kaart Annerieke! Soms plaats ik nieuwe en soms ook uit mijn voorraad. Er zit niet echt structuur in hoor!
Liefs
Christine

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
prachtig resultaat!
Je hebt trouwens mooie dingen gemaakt!
Van harte met je prijsje!
Groetjes van Daatje

Je@net zei

Wat een leuke, stoere kaart, Annerieke.
Ik heb niet echt een voorraad, ga elke dag even aan de freubel en zet het kaartje de volgende dag op m'n blog.

Wilma zei

Een SUPER STOERE mannenkaart is dit Annerieke.
Enneh.....ik heb alleen een voorraadje kerstkaarten ☺☺☺. Bijna alle andere kaartjes zijn verstuurd.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anja v K@@rten zei

Niet zoet...maar wel heel sfeervol en mooi van kleur!
Groetjes, Anja

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Lekkere stoere mannenkaart heb je gemaakt, leuk met al die stempels..
Mijn kaarten gaan meteen op mijn Blog, behalve voor de Challenges, die mogen er pas later op..heb je berichtje ontvangen, ik zal kijken of het bij mij ook gaat lukken,
Liefs van Ans

Nelleke zei

Super stoere kaart, inderdaad even weer anders.
Meestal plaats ik de kaarten als ze klaar zijn, soms blijft er wel eens 1 liggen. En die kaarten verstuur ik ook vrij snel.
Groetjes, Nelleke

Janny zei

Mooie kaart geworden. Leuk met dat kraft papier. Groetjes Janny

Desire Fourie zei

Loving this masculine creation. Great design.
Hugs Desíre {Doing Life}

Riet zei

Wat een schitterende kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een hele mooie mannenkaart. Wat heb je mooie stempels gebruikt, heel sfeervol. groetjes, Marlies

Deborah zei

Prachtige mannenkaart hoor!
Liefs, Deborah

sjouks kaarten zei

Heel mooi deze kaart!
Groetjes Sjoukje

Dora zei

mooie kaart. heel speels gedaan met dat kraftdetails.
groetjes