Pagina's

zondag 12 mei 2013

Flower Power...

In de zomer als wij op vakantie zijn en we zien zo'n soort busje, die kom je meestal wel tegen, zeggen mijn lief en ik tegen elkaar "ooit....willen wij dit ook wel" :-). Maar we zijn nog steeds erg tevreden met onze vouwwagen. Ach, je moet zo je dromen houden natuurlijk!
Vandaag zijn er weer nieuwe digitale stempels in de Digistamps4Joy Shop. Dit flower power busje is er eentje van. Is dit geen gave digi? Voor creaties van de andere DT leden kun je kijken op het DS4J blog. Ook zijn er weer nieuwe digi´s die al ingekleurd zijn.

De digi is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. De achtergrond heb ik gemaakt door bloemen te stempelen met verschillende kleuren Distress Ink, waarbij ik gebruik heb gemaakt van de maskeertechniek. De tekst op het labeltje heb ik gestempeld met watermerk inkt, bestrooid met roze embossingpoeder en verwarmd met de heattool. De border is ook bewerkt met inkt en later heb ik de tekst erop gestempeld. Ik heb met veel plezier deze kaart gemaakt, komt vast door het "busje van mijn dromen"!
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij Simply Create Too.
Bedankt weer voor het langs komen!

There are new digistamps in the Digistamps4Joy Shop. This flower power van is one of them. I like this one very much. Creations of the other DT members you can see at the DS4J blog. There are also new coloured digi´s, so take a look!

I'll tell you something...each time, when we're on holiday and we see such a van, my husband and I say to each other..."one day, we're going on holiday with such a van". We keep dreaming ;-)!
I used Derwent Coloursoft pencils for the digi. The background I have made by stamping flowers with several colours Distress Ink. The text I stamped with watermark ink, I used pink embossingpowder and then I heated it with the heattool.
Thanks for your visit!

15 opmerkingen:

Desire Fourie zei

This is just so pretty. Live the awesome stamping and colouring.
Hugs Desíre {Doing Life}

Anoniem zei

War een vrolijk kaartje :-)
Ja, zo'n busje roept herinneringen op. Errug leuk.
Liefs Yvonne

Je@net zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje, Annerieke. Mooi die paaarstinten!
Fijne zondag!

KarinsArtScrap zei

een hele vrolijke en kleurrijke flower power kaart Annerieke.

groetjes karin

Bea zei

Prachtig mooi kaartje Annerieke, mooie kleuren en erg vrolijk...

groetjes Bea.

Myriam zei

Wat een leuke hippie kaart!
Liefs, Myriam

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wat een leuke kaart is dit, leuk dat busje, doet me denken aan de tv.reclame met dat ijsje..
Heel mooi ingekleurd en afgewerkt..echt Flower Power..Liefs van Ans

Nelleke zei

Die busjes zijn zo leuk! Mooie kaart van gemaakt, roept ook wat op. Groetjes, Nelleke

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ja ik weet wat je bedoeld,
wij hebben ook zo een busje en daar slapen we in tijdens de race,
is helemaal leuk!
Je kaartje is erg leuk zo retro!
Groetjes van daatje

Pam zei

Lovely lovely card Annerieke. Great color choice and coloring. Love the way you stamped and embossed or glittered the sentiment.
Thank for sharing
Pam
Papillondigitaldesigns

Riet zei

Wat een super kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Helen zei

dit doet me helemaal denken aan dat stukje uit Forrest Gump; geweldig leuk.

GerJanne zei

Oh dat zeggen wij ook als we er zo en zien. We hebben nu een oude Snoek, maar daar kun je niet in slapen... Ik vind je kaart helemaal geweldig en ook de flower power is perfect bij dit busje!
Groetjes,
GerJanne

Janny zei

Leuke stempel. Wij zeggen ook vaak tegen elkaar dat het leuk is zo'n busje. Romantisch maar ik vrees heel klein. Groetjes Janny

Deborah zei

Oh, wat een leukerd zeg! Super vind ik die!