Pagina's

maandag 13 mei 2013

Kaart met kraft...

Vandaag een kaart met kraft. Ik heb het gecombineerd met dessinpapier van Action, kan toch heel goed hè? Alle randen van het papier zijn bewerkt met inkt. De bloem bestaat uit meerdere lagen, de vlindertjes heb ik iets bewerkt met glitter.
Aan de achterzijde een kantje, geeft altijd zo'n romantisch effect, vind ik.
De tekst is gestempeld met watermerk inkt, bestrooid met embossingpoeder en daarna bewerkt met de heattool.
Dit was het weer voor vandaag. Bedankt voor jullie bezoekje en de reacties die jullie achterlaten!

18 opmerkingen:

GerJanne zei

Dit combineert echt prachtig met kraft Annerieke! Heel mooi die zachte kleuren!
En het model is ook erg leuk!
Groetjes,
GerJanne

Janny zei

Deze vind ik ook erg mooi. Kun je het uitgesneden deel naar de voorkant vouwen. Dat kan ik niet helemaal zien. Hij is erg mooi geworden. Mooie combinatie rose met kraft. De uitgesneden randen van kant vind ik zo mooi geworden. Groetjes Janny

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Je hebt een PRACHTIG "In Shape" kaartje gemaakt en zooo MOOI van kleur.
Liefs Wilma ☺☺☺

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
je kaartje is heel erg mooi, lief die zachte kleurtjes, mooi model, leuk kantje en prachtig afgewerkt.
Liefs van Ans

Desire Fourie zei

This is gorgeous. Love shabby vintage look.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Bea zei

Schitterend kaartje Annerieke,mooi model en kleuren...

groetjes Bea.

Riet zei

ohhh woowww Annerieke,wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Berlinde zei

Hele mooie combinatie met kraft! Prachtig kaartje Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Nelleke zei

Kraft is zo leuk om mee te werken, een mooie kleurencombinatie met dat kraft. De bloem is ook mooi gedaan. Groetjes, Nelleke

Je@net zei

Een hele mooie kaart, Annerieke!

Linda zei

Wauw ik vind hem echt prachtig geworden
gr linda

KarinsArtScrap zei

wat een gave kaart ik vind hem schitterend Annerieke.

groetjes karin

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Echt heel mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Deborah zei

Heel mooi kaartje, stijlvol!
Liefs, Deborah

Dora zei

prachtige combinatie. heel mooi versierd en netjes afgewerkt.
groetjes

Anneke klerks zei

wat een heel mooie kaart is dit, zo met die kantjes en mooie kleuren!!!
liefs anneke

Pam zei

Gorgeous card Annerieke. Love all the details - the color choice and the die cuts.
Thank for sharing
Pam
Papillondigitaldesigns

Adriana zei

Ooh, die ziet er mooi uit. Mooie rand heb je gemaakt.