Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

Nieuw vriendje...

Vandaag wil ik jullie mijn kleine vriendje voorstellen. Afgelopen week zijn we een paar dagen weggeweest en daar heb ik mijn kleine vriendje ontmoet. Bij de eerste aanblik was ik verloren en ik denk dat het wederzijds was, want elke dag kwam hij langs en zat op de vensterbank naar binnen te gluren. Nu moet ik er toch wel eerlijk bij vertellen dat we hem een klein beetje gelokt hebben met doppinda's ;-). Maar is het geen schatje...dat zijn jullie vast met me eens.

Vanmorgen las ik dat ik met deze kaart
in de top 3 sta bij Crazy for CAS, super leuk!

Dit was het even voor vandaag, langzaam aan ga ik jullie blogs weer bezoeken en een reactie achterlaten. Morgen weer een nieuwe kaart!
O ja, als jullie het je afvragen, de foto bovenaan is genomen in eigen tuin, daarom ben ik dus zo gek op het voorjaar.
Groetjes...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie nieuwe banner enne je nieuwe vriendje is er wel eentje om verliefd op te worden :-)
liefs Yvonne

Marjan zei

Oh, wat een dotje zeg !
En je kaartje is ook prachtig hoor.

Groetjes, Marjan

Je@net zei

Wat een dotje, prachtige foto ook! Evenals de foto bovenaan, heerlijk nu het eindelijk ander weer geworden is.
Gefeliciteerd met je top 3 notering, super goed!

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wat een prachtige foto van het eekhoorntje,leuk klein vriendje..
Ook heel erg leuk dat je met je mooie kaart in de Top 3 staat en..je bloesemfoto is ook mooi, hoe krijg je die over de hele breedte van de pagina ??? Mij lukt dat niet..Liefs Ans

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd Annerieke met de top3.

groetjes karin