Pagina's

maandag 20 mei 2013

Ook dit doe ik nog...


Voor een stel dat 25 jaar getrouwd is, heb ik een houten hart gepimpt. De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt. Rondom heb ik tule verwerkt, geeft zo'n mooi romantisch effect, vind ik. Verder heb ik wat stansen gebruikt, bloemen en een zelfgemaakte tekst.

De achterzijde is natuurlijk ook netjes, daar heb ik nog een klein label opgedaan met een persoonlijke wens.

Jullie dachten misschien dat ik alleen nog maar digi's inkleurde??? Nee hoor, ik doe nog steeds van alles, want ik vind heel veel leuk, heb alleen niet altijd tijd om van alles te plaatsen. Volgende keer misschien weer iets met stempels of zo?
Leuk dat jullie weer langs kwamen, bedankt voor de reacties!

17 opmerkingen:

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooi houten hart leuk gedaan. Tja en tijd hebben veel mensen te weinig denk ik.
Ik vind echter ook bijna alles leuk, dus kom graag langs, wat je ook plaatst.
Groetjes Saskia

Desire Fourie zei

Absolutely packed with gorgeousness. Love the shabby chic feel.
Hugs Desíre {Doing Life}

Berlinde zei

Heel mooi en romantisch gepimpt hart Annerieke! Een prachtig cadeau!
Lieve groetjes, Berlinde

Ans Gilbert zei

Haha..Annerieke,
Wat leuk dat je ook nog wat anders doet,gelukkig, wat mooi je gepimpte hart, mooi met dat tule en de mallen, ziet er prachtig uit..Liefs van Ans

Bea zei

Prachtig gefreubeld Annerieke, mooi met dat tule en in deze kleuren...

groetjes Bea.

Christine zei

Prachtig gedaan en leuk dat je zo veelzijdig bent! Altijd een verrassing om op je blog te komen!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een schitterend hart heb je gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Mooi papier op de achterkant. Ben er verliefd op.
Gr. Maggie

GerJanne zei

Ha Annerieke,
dat is nou juist zo leuk aan jouw blog, dat je verschillende dingen doet. Niet alleen afdrukje inkleuren, of alleen CAS, of alleen vintage... maar ook houten harten. Dat houdt het heel afwisselend om te kijken. Dit is een geweldig leuk hart! Dat is een supermooi cadeautje voor hun!
GerJanne

Deborah zei

Oh, wat een super orgineel kaartje zeg! Heel mooi!
Liefs, Deborah

Wilma zei

Wat een PRACHTIG gepimpt ♥ Annerieke.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anoniem zei

Ik vind hem prachtig!
Jammer dat ik nog een paar jaar moet wachten voor ik bij de 25 ben :-)
Liefs Yvonne

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
hoe herkenbaar.. ik ben ook altijd met van alles en nog wat bezig.. beetje haken, beetje rommelen met zeep en natuurlijk nu van alles voor mijn dochter die zwanger is...
Wat heb je een prachtig hart bewerkt heel mooi!!!!
Groetjes van Daatje

KarinsArtScrap zei

super leuke kaart Annerieke.

groetjes karin

Je@net zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit, Annerieke! Heel mooi geworden.

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende gepimpte creatie, ik vind hem prachtig, echt een bjoetie!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Erica ♥ zei

Wat ziet dit er schitterend uit, echt
heel erg mooi gemaakt in deze zachte
kleuren ☼

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl