Pagina's

zondag 19 mei 2013

Ring-ring...

Ring-ring....een liedje van Abba waar ik vroeger groot fan van was en ik moet bekennen, ik luister nog graag naar hun muziek. Deze digi heet ook "Ring-ring". Het is één van de nieuwe digi's die vandaag uitgekomen zijn van Digistamps4Joy, je kunt ze vinden in de DS4J Shop. De andere DT leden hebben ook mooie creaties gemaakt, kijk hier maar eens!

De digi is ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden, ik heb wat "saaiere" kleuren gebruikt, want ik heb geprobeerd er een wat nostalgische uitstraling aan te geven. En trouwens, die telefoons waren toch ook niet fel gekleurd???  Alle randen van het papier zijn beïnkt, verder zie je een swirl, een label met een stukje kant en een bloem met wat goudspikkels in het hartje.
Bedankt voor jullie bezoekje, tot de volgende keer!

Challenge
Crafty Catz, 3 papers, 2 die-cuts, 1 image

Ring-ring....a song of Abba, when I was younger I was a big fan and I must confess, I still like to listen to their music. Ring-ring also is the name of one of the newest digistamps of Digistamps4Joy,  you can find them in the DS4J Shop. The other DT members also made lovely creations, you can admire them here!

I've colored the digi with my Derwent Coloursoft pencils. All edges of the paper are inked, you see a swirl, a tag with lace and a flower with a little bit of gold inside.
Thanks for your visit, till next time!



11 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Hele mooi kaart en gaaf dat je je laat inspireren door een liedje!

Gr Antoinette

Ans Gilbert zei

Hier nog een Abba fan, de muziek blijft mooi, leuke kaart heb je gemaakt, mooie digi..weet je ik mis wel je stempelfreubels een beetje..die je eerst zo vaak liet zien..liefs van Ans

Marfien zei

Prima kaartje toch? Daar wacht ik nou nog steeds op, Maak een kaart naar aanleiding van een liedje of een gedicht . . .
En saai is deze helemaal niet.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

GerJanne zei

Die ouderwetse waren van zwart bakeliet, toch? En ater kwamen er gekleurde telefoons, eerst van die zachtwitte en beige en later de rode! Ik vind je kaart helemaal leuk!
Groetjes,
GerJanne

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
leuke nostalgische telefoon, mooi ingekleurd, prachtig kaartje heb je er van gemaakt!
Groetjes van Daatje

Janny zei

Hello, Leuke kaart geworden. Groetjes Janny

Jac zei

Great image and love your die cut flower, thanks for joining us at Crafty Catz this week, Jac x

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Annerieke!

Helene Siermans zei

Love your design and choice of papers.

Great job with our 3-2-1 challenge at Crafty Catz too. Thanks for sharing and good luck!
Nick

Erica ♥ zei

Prachtig kaartje, ik vind hem zeker
wel wat hebben ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl