Pagina's

vrijdag 24 mei 2013

Wij houden van Oranje!

"Wij houden van Oranje", dat was het thema van de ATC swap van april op het forum van CreaTijd. Het is de tweede keer dat ik ATC's maakte, deze keer heb ik samen met mijn vriendin de swap ook gehost (georganiseerd). Het leuke daarvan is dat je alle kaartjes binnen krijgt en bijna altijd krijg je er eentje extra als bedankje. Hoe leuk is dat!
Oranje...één van mijn lievelingskleuren, dus ik heb met o.a. oranje Distress Ink gewerkt. Ook heb ik één van  mijn favoriete bloemen gebruikt, de tulp. De lichte tulpen zijn bewerkt met embossingpoeder en op de achtergrond heb ik ze gewoon gestempeld, niet zo heel erg goed te zien op de foto. Verder nog rood, wit en blauw twine gebruikt en "Holland" bovenaan gestempeld, met losse letterstempeltjes. 
Dit zijn de ATC's die ik van anderen kreeg.
Wat heerlijk hè, al dat oranje. Eén thema en allemaal verschillende uitwerkingen, ik vind het geweldig!
Groetjes...

11 opmerkingen:

  1. Een beetje vrolijkheid kunnen we wel gebruiken. Hier schijnt nu lekker de zon. De -ATC zijn leuk. Wil dat ook nog doen maar kom nog niet zover..... Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super creaties en gaaf !

    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annerieke,
    Wat leuk gemaakt en zo lekker zonnig oranje, je gekregen exemplaren zijn ook erg mooi..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien ze er gezellig uit he? Leuk hoor! Iedereen het zelfde thema en dan toch zo verschillend.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha echt lekker Hollands, maar het
    ziet er wel heel erg leuk en
    gezellig uit ☼

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! Lekker zomers in die kleur!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke vrolijke oranje ATC-kaartjes zijn dit, helemaal leuk Annerieke.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Annerieke,
    dat ziet er inderdaad super uit! Wat kunnen mensen toch een leuke dingen verzinnen!
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het wordt meteen een beetje warmer, met deze zomerse kleur. Super leuk gemaakt.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo, wat een leuke kaartjes ! Oranje, ja altijd mooi, maar ook moeilijk te gebruiken. Jij bent er zeker in geslaagd, maar als beginnend kaartenmaakster/blogger
    weet ik niet wat ATC kaartjes zijn !
    Hoor graag wat het is, formaat e.d. en de gedachte erachter.

    groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!