Pagina's

woensdag 22 mei 2013

Zo eenvoudig...

Brrr, wat is het nog koud hè en dan gisteren al die regen. Maar als ik moet kiezen tussen regen of een tornado, dan kies ik toch voor regen. Wat vreselijk is het in Oklahoma City, je moet er toch niet aan denken dat zoiets je overkomt, zo enorm verwoestend. Dit soort nieuws raakt me altijd, dit soort dingen heb je niet in de hand, voor mij een moment om even bij stil te staan.

Bij Crazy for CAS is er weer zo'n leuke challenge, een foto ter inspiratie. Ik wil er graag aan meedoen, het is voor mezelf zo'n leuke uitdaging, een CAS (clean and simple) kaart maken. En CAS is deze kaart zeker, nog even getwijfeld of ik iets toe zou voegen, maar ik heb het zo gelaten. Dit is een kaart waar ik blij van word, komt het door het touwtje of door de vrolijke letters...ik weet het niet. Of ik ben gewoon een blij mens, dat zal het zijn ;-)!
Bedankt weer voor jullie bezoekje, fijne dag nog!


21 opmerkingen:

ellyscard creatief zei

Dit vind ik zelf zo moeilijk die CAS kaartjes.Goed gelukt zou ik zeggen. De tekst vind ik prachtig gemaakt.
Gr Elly

Charlotte zei

Helemaal CAS deze kaart en toch lekker vrolijk! mooi gedaan.
Charlotte

Ans Gilbert zei

Wat mooi gemaakt, Annerieke,
helemaal CAS en helemaal leuk..liefs van Ans

Cindy zei

Hoi Annerieke,
Ik vind jouw Caskaart helemaal geweldig
Liefs Cinderella

Je@net zei

Goed gelukt, Annerieke, een heel mooi CAS kaartje!

Marja Kenter zei

Zo eenvoudig en zo leuk, ik kan me voorstellen dat je er blij van wordt.
groetjes Marja

Erica ♥ zei

Simpel maar daardoor juist heel erg
mooi, prachtige kaart ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Nelleke zei

CAS kaartjes zijn zo leuk om te maken. Op zijn tijd dat wel. Dit is er echt 1, mooi met het touw erom heen. maakt het net even specialer. Groetjes, Nelleke

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Christine zei

Echt CAS Annerieke! Mooi kaartje!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Erg CAS maar wel MOOI
liefs Yvonne

Mariëtte zei

Knap gemaakt! groetjes Mariëtte

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
nou, dat ken ik hoor. Ik werd blij van de kaart voor mijn nicht met de roos. Wel een trieste gelegenheid, maar de kaart gaf me een heel fijn en goed gevoel. EN ik hoorde later dat hij erg gewaardeerd werd en dat maakt je gewoon nog blijer! En je bent vat een vrolijk positief mens....
Lieve groet,
GerJanne

Renate zei

Sommige kaartjes hebben gewoon niet veel nodig. Heel mooi gemaakt.

Groetjes Renate.

Yvonne van Bruggen zei

Een echte CAS kaart! Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS!
Groetjes, Yvonne

Desire Fourie zei

This is a lovely CAS (clear and simple) design. Love the tied string.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Sientje zei

Nou de letters van de tekst zijn in elk geval blij ze staan gewoon te springen ;) Bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een super kaartje heb je gemaakt, heel stijlvol!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Anja (scrappie) zei

Absoluut CAS. Bedankt voor je bijdrage aan CFC.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
mooi in alle eenvoud, heel goed gelukt!!
Groetjes van daatje

Ellen zei

Wat een mooie eenvoudige (CAS) kaart!
Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
Groetjes Ellen