Pagina's

zondag 9 juni 2013

Beetje vreemd?

Soms heb je van die kaarten waar je zelf weg van bent, zo eentje is dit er! Toen ik hem gemaakt had, heb ik hem ook even in de huiskamer gezet zodat ik er steeds naar kon kijken. Herken je dat ook, of is het toch misschien een vreemde tic van mij? Ik hoor het graag ;-).
Deze tag is één van de nieuwe digi's bij Digistamps4Joy, verkrijgbaar in de DS4J Shop. De andere DT leden hebben ook weer iets moois gemaakt, kijk hier maar!

De tag heb ik groot uitgeprint op geel papier, daarna het papier dubbel gevouwen en de tag uitgeknipt. De bloemen en het gras zijn ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Het stukje aan de bovenzijde heb ik bewerkt met Distress Ink, een beetje "bewolkt" als het ware. De bloem bestaat uit meerdere lagen, nat gemaakt, wat verkreukeld, gedroogd met de heattool en daarna op elkaar geplakt met meeldraadjes in het hart. De randen van het papier zijn ook bewerkt met inkt. Verder nog 2 vlindertjes op elkaar geplakt, tekst gestempeld en organza- en kreukellint gestrikt.
Bedankt voor je bezoekje, fijne dag nog!

Challenge:
Crealing, bloemen
Sister Act Card Challenge, anything goes

We have some lovely images released at Digistamps4Joy this week. One of the images is this tag, available in the Store. The other DT members also made lovely creations, take a look here.
Thanks for your visit, have a nice day!

Annerieke   

17 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Ik vind het zeker een hele mooie
kaart, de kleuren zijn mooi en zacht
en ook ik zet altijd mijn kaarten
beneden neer en dan geniet ik er ook
van, dus je zal vast de enige niet
zijn ☼

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Bea zei

Mooie kaart Annerieke, prachtige kleurtinten en zeker het bekijken waard.....

groetjes en nog een fijne zondag Bea.

martina's kaartjes zei

een mooie, zonnige, vrolijke kaart ! gaat je meeslepen in het zonnige weer waar we eindelijk van mogen genieten (alhoewel, met de pollenallergie...)
geslaagde kaart dus
grtjs, martina
x

Antoinette Voorn zei

Wat een geweldig creatie heb je gemaakt!
Prachtige kleur! En ik zet mijn kaart ook altijd in de huiskamer of van te genieten op het dressoir!!
Gr Antoinette

Marlies zei

Een hele mooie creatie! Mooie vrolijke kleuren, heel zomers! groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

ik vind dat het een mooie tag is geworden Annerieke.

groetjes karin

Ans Gilbert zei

Je tag is gewoonweg heel erg mooi, niks vreemds aan..lekker zomers ..en je vraag over de gewonnen candy ..ik ben juist iemand, die alles hééél lang laat liggen en er dan pas iets mee maakt, ik moet eerst iets in mijn hoofd hebben..hihi..liefs van Ans

Renate zei

Super mooi gemaakt! Ik herken het wel, dat je iets hebt gemaakt waarvan je het zonde vind om het weg te geven. Deze kaartjes krijgen een speciaal plaatsje totdat het 'mooie' er vanaf is gekeken.

Groetjes Renate.

Marfien zei

Zeker een mooie TAG en die TIC is niet vreemd, alle kaarten voor de voorraad staan eerst een poosje te pronken, soms verander ik dan nog eens wat, dat ligt een beetje aan waar ze naar toe moeten.

Anita Meijer zei

Hij is inderdaad prachtig Annerieke en heel herkenbaar hoor, ik zet ook altijd mijn kaart die ik gemaakt hebt op de computerkast en telkens als ik er langs loop eventjes kijken, heerlijk toch als je daar zo van kan genieten.
Liefs van Anita

Riet zei

Hij is ook schitterend Annerieke,daar mag je echt trots op zijn.

Liefs Riet.

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Annerieke, heel zomers!
Lieve groetjes, Berlinde

Vonnie zei

Wat een mooie, stijlvolle label heb je gemaakt. Mooie kleur ook.

Ook je nieuwe foto / banner vind ik heel mooi :-)

liefs Yvonne

ann van dijk zei

Wat een prachtig tag is dat weer.
liefs anneke

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
mooi kaaartje!
ja ik heb die tic ook hoor hihihi...
ik zet mijn kaartje als tie klaar is altijd op het dressoir en als ik dan de volgende morgen langsloop zeg ik ooo heb ik dat gemaakt hihihihi....
je kaartjes hieronder zijn ook weer erg mooi vooral die met dat poesje zo lief...
Groetjes van Daatje

Je@net zei

Wat mooi geworden, Annerieke.
En nee da's niet vreemd, volgens mij doet iedereen dat. Heerlijk toch, nog even nagenieten van je mooie kaart voordat tie op de post gaat :o)

Anja v K@@rten zei

Je kan niet anders dan trots zijn op dit mooie kaartje! Mooi verzorgd en heel mooi kleurbalans!!!
Groetjes, Anja