Pagina's

zondag 2 juni 2013

Happiness...

"Misteri in Japan", één van de nieuwe digistamps deze week van Digistamps4Joy, verkrijgbaar in de DS4J Shop. Deze leuke digi heb ik ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft potloden, de waaier en de band om haar middel heb ik bewerkt met "Glossy accents", niet zo goed te zien op de foto. Het stukje kant dat je ziet is een gedeelte van een gordijntje van lang, lang geleden ;-). Linksboven heb ik een waaiertje gemaakt van een strookje papier, elke 0,5 cm gerild, met een pons een rand gemaakt en daarna gevouwen.
De bloem is zelfgemaakt en als je goed kijkt zie je dat ik nog wat bloemen onderaan de afbeelding gestempeld heb.
Van internet heb ik de Japanse tekst gehaald, nu maar hopen dat dit inderdaad ook goed vertaald is, maar daar vertrouw ik op ;-).
Bedankt weer voor jullie bezoekje, tot de volgende keer!

Challenges:
Challenges 4 Everybody, Anything goes
Sister Act Card Challenge, Anything goes

This is image "Misteri in Japan, one of the new releases this sunday at Digistamps4Joy, available in the DS4J Shop
Thanks for your visit, wish you all a great day!

Annerieke

22 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kaart geworden, Annerieke!

!neke zei

Wat een top kaart! Leuk die waaier!
Groetjes !neke

Vonnie zei

Niet direct een kaartje wat ik van jou had verwacht maar wel een hele mooie :-)
lieve groet, Yvonne

Antoinette Voorn zei

Prachtige kaart en mooie digi!

Gr ANtoinette

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Erica ♥ zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt,
heel apart en origineel, tof hoor ☼

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Annerieke.

groetjes karin

Ans Gilbert zei

Jouw uitwerking is weer helemaal anders als die van Karin, maar ook erg mooi, leuk de waaier en de bloemen en die tekst..hihi..stel je voor dat er iets heel anders staat..liefs van Ans

Bea zei

Heel erg leuk kaartje met een mooi ingekleurde Japanse dame Annerieke........

groetjes Bea.

jolanda zei

leuke kaart

Renate zei

leuke kaart. Het afdrukje is heel mooi ingekleurd.

Groetjes Renate.

Grietje Jansen zei

Leuke stempel en een mooie kaart.
Alles past mooi bij elkaar.
Leuk dat je de moeite hebt genomen de tekst op internet op te zoeken.

Grietje

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een leuke kaart! Zo'n detail als een waaiertje is ontzettend leuk als het toepasselijk is!
Mooie kleuren ook!

Groetjes,
GerJanne

Rachel zei

Hij is prachtig Annerieke.....héél mooi gedaan, leuke details!
Rachel xx

Corysnana1 zei

Everything about your card goes so perfectly together. Thanks for sharing it at the Sister Act Card Challenge blog this week.

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Annerieke, leuk hoe je dat waaiertje hebt gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Cinderella zei

Hoi Annerieke,
Dit is een hele leuke kaart en je vroeg me of ik tevreden was over de spectrum noirs en ik moet antwoorden ja maar ze hebben wel andere punten dus is even net weer anders dan copics of flexmarkers maar wel stukken goedkoper en echt veel kleuren sets.
Groetjes Cinderella

Helen zei

Wat een leukerd weer. Groetjes, Helen

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Annerieke, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Desire Fourie zei

Such a beautiful Asian themed creation. Love the colour combo.
Hugs Desíre {Doing Life}

Daatje zei

Hoi hoi Anneieke, wat een leuke afbeelding!
Mooie waaier en de kleurtjes passen zo mooi bij elkaar!
Groetjes van Daatje

Anja v K@@rten zei

Hallo Annerieke,
Van zo'n kaartje kan je niet anders dan HAPPY worden!
De opbouw is mooi in balans evenals het kleurgebruik!!!
Groetjes, Anja