Pagina's

zondag 23 juni 2013

Het begint met wit papier...

Kun je je voorstellen dat de basis voor deze kaart gewoon een stukje wit papier is? Bijna niet hè, maar het is echt zo.
Dit is één van de nieuwe digi's deze week van Digistamps4Joy"Dragonfly", verkrijgbaar in de DS4J Shop. Is het geen plaatje? Toen ik hem zag wist ik al meteen hoe mijn kaart er ongeveer uit moest zien. 
Eigenlijk wilde ik ook graag uitproberen of dit soort digi's goed te combineren zijn met stempels en inkt.
De basis is wit papier, dat heb ik bewerkt met Distress Ink, "tumbled glass". Daarna heb ik met watermerk inkt een afbeelding gestempeld, bewerkt met clear embossingpoeder en de heattool. Verder het papier nog bewerkt met de kleuren "bundled sage", "mowed lawn", "seedless preserves" en "chipped sapphire". 

De digi is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden, in blauwtinten en iets groen. De oogjes zijn bewerkt met Glossy accents en de vleugeltjes met Stickles, geeft een mooi parelmoer effect.
De tekst op de kaart is gestempeld met "chipped sapphire". Het geheel heb ik op een lichtblauwe kaart geplakt.
Zoals ik al zei, ik had zoiets als dit in mijn hoofd, maar je moet nog maar zien of het ook lukt natuurlijk, maar ik ben zelf erg tevreden.
Bedankt weer voor je bezoekje, fijne dag nog!

Challenge:

This is image "Dragonfly, one of the new releases this sunday at Digistamps4Joy, available in the DS4J Shop. I used this digi in combination with stamps and Distress Ink. 

Thanks for your visit, have a nice day!

16 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Ohhh jeetje wat kan jij goed stempelen en distressen zeg!! Wauww gaaf gemaakt!


Gr antoinette

Vonnie zei

oohh, wauw, hij is errug mooi geworden!
Jammer dat je op de foto weinig terug ziet van de glossy accent en de stickles maar ook zo ziet het er gewelgig mooi uit.......
(trots :-))
Liefs Yvonne

Nelleke zei

Wat is dit een plaatje zeg! Wauw. Ik zag net ook al die digi. En bij deze kaart s alles leuk. De digi, de kleuren de a chtergrond. Een top kaart. Groetjes. Nelleke

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart is dit, je hebt hele mooie kleuren gebruikt. En dit is niet de enige mooie kaart die ik hier zag, daarom ben ik je meteen gaan volgen!

groetjes van Ank

Marlies zei

wauw wat een mooie chique kaart! een prachtig effect heb je bereikt met alle inkt en de mooie digi! Heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

Linda zei

Heel mooi gedaan
gr linda

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Annerieke, erg mooi geworden!

ursula Uphof zei

Een prachtige kaart Annerieke, Ek vind de agtergrond zo mooi, groetjes, Ursula

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend gedaan Annerieke, ziet er super uit. Mooi.
Liefs van Anita

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Annerieke, hele mooie achtergrond gemaakt.

groetjes karin

GerJanne zei

Ha Annerieke,
wat een geweldige kaart is dit. Ik vind het razend knap hoe je dit maakt. Ik ben nog niet thuis in het inkten..
Het ziet er zo mooi uit!
GerJanne

Scraptastische hobby zei

Hoi Annerieke
wat een mooie techniek laat je hier zien, mooi met al die inkten. TOPPIE!
Groetjes van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Je kaart is een plaatje, wat een mooie kleuren, leuk dat clear stempelen en embossen en de digi komt er heel mooi op uir..super..liefs van Ans

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Jaaaaa.....zo begint het.....met wit papier en dan "tover" jij dit PRACHTIGE kaartje tevoorschijn.
Ik heb heel veel bij je gemist.....er zitten hele MOOIE creaties tussen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Dora zei

prachtige kaart! erg mooi in die kleuren. die libelle is erg mooi ook heb je die prachtig ingekleurd. vind ik.
groetjes

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een prachtresultaat, wat kun je dat toch goed, ik doe het ook zo graag het is gewoon magie!
Je kaartje hieronder vind ik ook zo mooi en het kaartdoosje is helemaal top!
Groetjes van Daatje