Pagina's

maandag 24 juni 2013

Het is rood en rond...

Rood (en wit) en rond is deze kaart. En het tape is niet scheef opgeplakt, maar de kaart is iets naar rechts gerold, ik denk, laat ik dat meteen maar even zeggen ;-).
Voor het eerst tape gebruikt op een kaart. De tekst heb ik met watermerk inkt gestempeld en bewerkt met embossingpoeder en heattool, daarna een hartje eromheen "gesponst" met Distress Ink "barn door".  Als laatste nog een stukje twine geknoopt. Deze kaart is weer CAS, clean and simple. Ik wil ook graag meedoen aan de challenge bij Crazy for CAS. Eigenlijk heb ik deze kaart speciaal hiervoor gemaakt :-).

Nu ik toch CAS bezig ben, ik heb er nog wel 2 die ik kan laten zien.
Het lijkt wel steeds "Wie van de drie" hier op mijn blog, gewoon toeval hoor. Natuurlijk mag je best vertellen welke kaart je de mooiste vindt, ik ben nieuwsgierig aangelegd.
Bedankt dat je weer langs kwam!
Groetjes.....



18 opmerkingen:

  1. Je ronde CAS kaary is super. Lekker fris. De stempel van de snoek (auto) vind hem helemaal leuk. En je laatste kaart mag er ook zijn. Lekker productief geweest . Nou ja het weer is er ook naar. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke CAS kaartjes Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten!
    De citroen vind ik super!
    Daarna de rode en dan de blauwe!
    Maar alle drie top!
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry kan op mijn iPad geen trema maken !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes heb je weer gemaakt Annerieke! Ik vind de ronde het leukst!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaaaaaaa Annerieke,
    Wie van de 3, ik ga voor één, heel mooi in het rood en wit, simpel en toch heel erg MOOI..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat mooi gedaan, die cas kaartjes vind ik altijd zo moeilijk.
    Ik vind de 2e het mooist
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful creations. Each one unique in its own way.
    {I would love you to take part in my 600 Follower Give-away. Thank you so much if you have already entered and good luck.} Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze zijn allemaal erg mooi, maar ik ga voor de rood-witte, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes Annerieke, ik persoonlijk vind de ronde rode het mooist, zo lekker fleurig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Annerieke,

    Hartstikke leuk dat je met de schitterende kaart meedoet aan de challenge van GeWe Hobby.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt en supermooi!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Annerieke,

    ik zit hier te kwijlen! Hoe kom je aan die afbeelding van de DS?? Geweldig!!! Ik ben er naar op zoek geweest, want wij hebben een DS, en mijn man zijn er gek van, maar kon het niet vinden. Ik hoor heel graag waar je die gevonden hebt.
    Je kaarten vind ik alle drie erg leuk. De ronde is lekker fel!
    Maar de DS-kaart springt er voor mij uit (beetje aangestoken al door het thuisfront)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga voor rood.......en wit! Ik vind het zo een fris en vriendelijk kaartje. Natuurlijk mogen de andere twee er ook zijn want die kleine hippo vind ik ook erg schattig :-)
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke frisse kaart voor de challenge, Annerieke, erg mooi! Ook de andere twee kaartjes zijn weer goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaartjes geworden, vooral die voor CAS! Is weer eens iets anders; een ronde kaart, leuk!


    Creatieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat eenleuke tapejes! En zo mooi verwerkt op een ronde kaart. Leuk dat je meedoet bij crazy For CAS.

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!