Pagina's

zondag 16 juni 2013

In gedachten...

"Misteri - solitude", één van de nieuwe digistamps deze week van Digistamps4Joy, verkrijgbaar in de DS4J Shop.
De digi is ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Zie je die 2 vlindertjes, ik wilde er eentje op haar hand laten zitten, lukte niet zo goed, dus ik zal maar zeggen dat hij aan komt vliegen, hihi.
De kaart heb ik in blauw/zeegroen gehouden, had toevallig ook nog een stukje kant in deze kleur. Kant geeft altijd zo'n romantisch effect, vind ik.
De bloem linksonder bestaat uit meerdere lagen, het hartje heb ik ingekleurd met potlood en daarna bewerkt met Glossy accents, gaat goed moet ik zeggen.

Gisteren zag ik dat ik leuke stempels gewonnen heb bij Crazy for Cas, gaaf hè, ben er blij mee!
Voor nu wens ik jullie een mooie dag, tot gauw weer.

This is image "Misteri - solitude", one of the new releases this sunday at Digistamps4Joy, available in the DS4J Shop

Thanks for your visit.

Annerieke

13 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat een mooie dromerige kaart ! en de zachte kleurtjes passen er heel mooi bij!

Gr Antoinette

Bea zei

Wat een prachtige kaart, hele mooie pastelkleurtjes Annerieke....

groetjes Bea.

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Anneriek, dat kant om de rand is heel erg mooi.

groetjes karin

Renate zei

Mooi gemaakt! Er gebeurt heel veel op je kaart, maar toch is ie heel rustig.

Groetjes Renate.

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Ik zag deze digi ook bij Karin, jullie hebben er allebei iets heel anders mee gedaan, leuk om te zien..mooi ingekleurd en lekker romantisch..liefs van Ans

Berlinde zei

Heel mooi kaartje Annerieke, mooi die pastelgroene kleur en leuk met het kantje errond!
Lieve groetjes, Berlinde

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een prachtige kaart, beetje mystiek vind ik hem.
En gefeliciteerd met je prijs! Altijd zo leuk om te ontdekken dat je iets gewonnen hebt..
GerJanne

Marfien zei

Romantisch kaartje Annerieke, mooi papier ook. Wist je dat je met pastelpotloden wit kant kan kleuren?
altijd handig als je geen bijpassende kleur hebt.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Annerieke, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Dora zei

een hele subtiele kaart in die kleuren, met die afbeelding.
heel mooi om te zien.
groetjes

Dora zei

een hele subtiele kaart in die kleuren, met die afbeelding.
heel mooi om te zien.
groetjes

Erica ♥ zei

Wat een mooie kaart met schitterende
kleuren en wat leuk dat je gewonnen
hebt ☼

Fijne (knutsel)week nog gewenst ☺
En lekker van het zonnetje genieten ☼
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Je@net zei

Mooi kaartje, Annerieke, en gefeliciteerd met je prijs!