Pagina's

woensdag 5 juni 2013

Spelen met inkt...

En....ik had niets te veel gezegd vorige week toch? Is het geen heerlijk weer? Ik vind het zo fijn om nu buiten te zijn, lekker in de tuin wat rommelen en gewoon genieten.
Deze tag heb ik al een poosje geleden gemaakt, had er een briefje opgeplakt met de kleuren die ik gebruikt had, want dat kan ik niet zo lang onthouden ;-).
Als eerste heb ik de tag tussen een embossingfolder door de cuttlebug gehaald. Daarna ben ik de tag gaan bewerken met Distress Ink, "wild honey", "tumbled glass" en "stormy sky". Vervolgens de tekst op de achtergrond gestempeld met "chipped sapphire". Als laatste de tekst op het label gestempeld, een bloem gemaakt en bovenaan een stukje kreukellint gestrikt. Dit soort creaties vind ik leuk om te maken, een beetje spelen met inkt en kijken wat het resultaat wordt.
Tot de volgende keer!
Annerieke

17 opmerkingen:

  1. Wauw, vind 'm mooi geworden, Annerieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag is dit Annerieke,
    mooie kleurtjes, supersss.liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Heel mooi gedaa. Dingen zoals dit blijven ook leuk om te doen. Vooraf weet je vaak niet wat het wordt, maar onder je handen verandert het in een klein kunstwerkje.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't is weer een hele mooie!
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een plaatje is dit zeg! Jij gaat steeds mooiere dingen maken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat is die super geworden, ik vind hem helemaal geweldig en zo een gave uitwerking !!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tag Annerieke, wat een leuke combi van kleurtjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tag.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie tag, zulke moet je gewoon op voorraad hebben voor speciale momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie tag is dit geworden, ik
    vind hem super mooi ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind het een prachtige tag Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie, chique tag! Heel erg mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kei mooi. Leuke kleurencombi.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende tag heb je gemaakt Annerieke, ik vind de kleuren ook zo mooi, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke en mooie tag. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Annerieke, super leuk!
    Groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!