Pagina's

vrijdag 14 juni 2013

Van alles wat...

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de reacties die jullie altijd geven, het is en blijft een plezier om die te lezen!
Vandaag laat ik wat kaarten zien die ik gemaakt heb met stempels en inkt.
Bovenstaande kaart in het blauw, ik heb watermerk inkt gebruikt, embossingpoeder, stempels en Distress Ink. De kaart is afgewerkt met een stukje verbandgaas, een tekstlabel, pareltjes en organzalint.
Op deze kaart heb ik een ruitpatroon gemaakt m.b.v. de Scor-Pal, daarna het papier bewerkt met verschillende tinten bruine Distress Ink. Stempels afgedrukt, een stukje lint met daarop 3 pareltjes schuin geplakt.
Voor deze kaart heb ik een sjabloon(van een boom) gebruikt, bewerkt met verschillende kleuren Distress Ink. Verder zie je een 3D plaatje, een gestempelde tekst en een stukje twine.
Ook voor deze kaart heb ik een sjabloon bewerkt met inkt. Twee aardbeien gestempeld, één is iets verhoogd opgeplakt. Nog een stukje stippeltjeslint erover en een tekstlabeltje met twine.

Grappig is dat, voor alle kaarten stempels/sjablonen en inkt gebruikt en ze zijn allemaal even verschillend.
Natuurlijk mogen jullie ook weer kiezen welke jullie de mooiste vinden, ik ben benieuwd!
Fijne dag nog en tot de volgende keer!

Annerieke

19 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een mooie kaartjes weer zeg !!
Leuke ideetjes.

Groetjes, Marjan

martina's kaartjes zei

mooi, al die laagjes ! de eerste vindik helemaal superzz
grtjs, martina
x

Nelleke zei

Klasse kaartjes heb je gemaakt zeg! Allemaal hebbenze wel iets van dat is leuk. Ik denk dat ik de eerste twee het mooiste vind. Groetjes, Nelleke

Vonnie zei

Hoe kan je hieruit nu kiezen......ze zijn alle vier heel mooi! :-)
Liefs Yvonne

Antoinette Voorn zei

Woww De kleuren zijn allemaal zo goed bij elkaar gezocht! En het zijn beeldschone kaarten geworden zoals altijd!

Gr Antoinette

jolanda zei

mooie kaartjes

Bea zei

Wat weer mooie kaarten Annerieke, heel leuk bewerkt....

groetjes Bea.

Je@net zei

Wat een leuke kaartjes, Annerieke, allemaal erg mooi geworden!
Fijn weekend!

KarinsArtScrap zei

4 mooie kaarten Annerieke.
mooi hoe je het bewerkt hebt.

groetjes karin

Riet zei

wowwww Annerieke,Wat een schitterende kaarten.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Annerieke, ik vind ze stuk voor stuk super.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
ze zijn alle 4 mooi en allemaal anders en doe mij dan je laatste maar met de aardbeien, die vind ik erg leuk..Liefs van Ans

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaarten. Inderdaad heel verschillend ondanks dezelfde ingrediënten. Mooi gedaan. Vooral met de aardbeitjes vind ik leuk, past goed bij deze tijd. Heerlijk.
Groetjes Saskia

GerJanne zei

Ik vind je kaartjes allemaal superleuk, Annerieke. Heel verschillend, vooral de bovenste is echt anders dn de rest. Vast door alle laagjes. Die met de aardbeien vin dik echt heel leuk (maar dat komt misschien doordat ik zo een bak aardbeien op zou kunnen eten met wat slagroom.....)
Groetjes,
GerJanne

Dora zei

erg leuke kaarten gemaakt en zo verschillend. erg mooi om te zien.
groetjes

!neke zei

Super kaarten! Ik ga voor de aardbijen !!
Als ik zou moeten kiezen, maar allemaal heel mooi !!!

groeten !neke

Renate zei

Als ik zou moeten kiezen, zou ik het niet weten. Ik vin de allemaal er leuk.

Groetjes Renate.

Tinie zei

Wowww wat een productie, super, de ene nog mooier dan de andere!!!

Groetjes Tinie

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat ee mooi kaarten leuk he die inkt technieken!
Mijn voorkeur gaat uit naar kaart 2, die spreekt me heel erg aan,
groetjes van daatje