Pagina's

zondag 30 juni 2013

Voor Pampus gelegen...

Afgelopen vrijdag hebben mijn lief en ik voor Pampus gelegen. Het klinkt erger dan dat het was hoor, we zijn vanuit Muiden met de boot naar Forteiland Pampus gevaren. Dit uitje hadden we kado gekregen van onze oudste zoon en vrijdag zijn we er heen gegaan.
Ik kan het je aanraden hoor, erg interessant en mede door het boottochtje erg leuk! We hebben een heerlijke dag gehad zo even met z'n tweetjes.

Dan nu mijn kaart. Ik heb de digi "You are Berry nice" gebruikt, één van de nieuwe digistamps deze week van Digistamps4Joy, verkrijgbaar in de DS4J Shop. De digi heb ik zodanig bewerkt dat ik deze afbeelding kreeg. De afbeelding is ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden, de achtergrond wat bewerkt en bestempeld met Distress Ink (het zijn geen vlekken ;-)). Verder nog een stukje kant en 2 kant en klare (hoezo te weinig tijd???) bloemetjes erop bevestigd.
Deze keer weer eens een ander model kaart gemaakt, erg simpel maar ook erg leuk!
Bedankt voor je bezoekje, tot de volgende keer.

Challenge:

This is image "You are Berry nice", one of the new releases this sunday  at Digistamps4Joy, available in the DS4J Shop.
I coloured the digi with Derwent Coloursoft pencils,I used lace and flowers.
Thanks for your visit!

14 opmerkingen:

Vonnie zei

war een vrolijk kaartje, komt vast door de lekkere kleurtjes.
De glimvlekjes op de berries doen het goed!
Liefs Yvonne

Vonnie zei

berichtje was al weg maar eh...leuk die foto's van Pampus erbij.
Liefs Yvonne

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende creatie heb je gemaakt! Echt heel mooi, en wat een super afbeelding heb je gebruikt!

Gr Antoinette

Je@net zei

Leuke kaart, Annerieke, vrolijke kleurtjes!
Dagje uit ziet er gezellig uit, leuk cadeautje.
Fijne zondag

Scraptastische hobby zei

Hoi Annerieke'
lekker die berry's op je kaartje... En gezellige kleurtjes hoor! Super zo'n gekregen dagje voor twee naar Pampus! dat is altijd leuk.
Groetjes van Gerie

Bea zei

Er staan weer leuke kaarten op je blog Annerieke, leuk die foto van je tripje naar Pampus...

groetjes Bea.

Nelleke zei

Gezellig zo' n dag uit met z'n tweetjes. Dat schiet er vaak zo gauw in. Leuke kaart en kleurtjes heb je gemaakt. Groetjes, Nelleke

KarinsArtScrap zei

het is een leuke kaart Annerieke en mooie foto's.

groetjes karin

Ans Gilbert zei

Wat mooi gemaakt Annerieke,
Leuke stempel, mooi model kaart en dan ook nog voor Pampus liggen..erg leuk om een dagje samen weg te gaan..liefs van Ans

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
hahaha, ik dacht dat jullie ziek waren...
ik ben daar ooit ook eens geweest, leuk he...
je kaartje is mooi ik heb er ook eens zo eentje gemaakt, is altijd mooi!
Groetjes van Daatje

Corrie zei

wat een leuke kaart mooi modelletje ook, Super leuk dat je meedoet met de Hobbyhome Challenge
Groetjes Corrie

Wilma zei

HEERLIJK voor Pampus ☺☺☺.
Je kaartje is Berry NICE geworden.
Liefs Wilma

Dora zei

erg leuke kaart gemaakt met die framboos/braam.

Berlinde zei

Mooie kaart Annerieke, leuke kleurtjes en leuk model!
Lieve groetjes, Berlinde