Pagina's

woensdag 19 juni 2013

Weer een "zomaar" doosje...

Kort geleden heb ik een leuke kadoverpakking gemaakt. Op het forum van CreaTijd stond een soort uitdaging om deze verpakking te maken. De tutorial kun je vinden op het blog van Elske,  Hobbyshoekje, ik heb gelezen dat het zelf bedacht is, wauw, is dat niet knap?  En ik.....ik maak het gewoon na :-)!

Het is wel even een klusje om hem te maken, er gaat ook veel papier inzitten. Om je een idee te geven, de kaart is 14 cm. hoog.
De kaart kun je er zo bovenop vouwen, met het afwerken heb ik daar ook rekening mee gehouden, dus niet te veel laagjes gebruikt.

Leuk dat je weer even langs kwam, tot de volgende keer!


13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wow wat gaaf Annerieke, heel erg mooi gemaakt.

groetjes karin

jolanda zei

heel mooi gedaan

Je@net zei

Leuk geworden, Annerieke. Mooie papiertjes heb je gebruikt.

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Dat heb je weer mooi gemaakt, leuk doosje, mooie kaart, het papier is ook erg mooi..liefs van Ans

elske zei

Hoi Annerieke,
wat een schitterende uitwerking heb je ervan gemaakt,bedankt voor je berichtje.Het is altijd leuk om te zien wat iemand anders ervan maakt.

Linda zei

Prachtig mooi is ie geworden, knap gedaan
gr linda

Christine zei

Wat mooi Annerieke en nog origineel ook!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Annerieke.
Heel apart zeg.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wauw Annerieke wat een schitterende creatie heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

Renate zei

Super origineel idee. Ik ga zo meteen even kijken. Je hebt er een heel leuk kadoosje van gemaakt.

Groetjes Renate.

!neke zei

Wat een creatie!
Super gaaf!
Kan geloven dat er veel tijd in zit!
Groetjes !neke

Antoinette Voorn zei

Je hebt weer een schitterende creatie gemaakt met deze materialen,dit is smullen joh!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Adriana zei

gaaf Annerieke,
ik ben gelijk volger geworden;)
groetjes Adriana