Pagina's

zaterdag 1 juni 2013

Winnaar!

Zoals beloofd maak ik vandaag bekend wie het pakketje gewonnen heeft.
Allereerst wil ik iedereen bedanken die gereageerd heeft, super. En zo veel leuke reacties, dank jullie wel!
Deze kaart heb ik gemaakt met hetzelfde papier dat ook in het pakketje zit, vind het zelf erg mooi te combineren en ik moet toch ook weten wat ik weggeef, nietwaar ;-)?

En dan nu de winnaar, mijn jongste zoon is gaan schudden met het bakje waar alle papiertjes in zaten, het eerste papiertje dat eruit viel had gewonnen.

***************
Cindy
***************

Jij hebt gewonnen, gefeliciteerd!

Als je mij even je gegevens mailt, stuur ik de spulletjes naar je toe. Als je op mijn foto klikt, kun je via E-Mail  contact met mij opnemen.


13 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt! Super!!! Gefeliciteerd aan de winnaar!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annerieke,
    Een hele leuke kaart en super leuk
    dat ik het Candy pakket heb gewonnen.
    Hartelijk dank en ook aan je zoon want die heeft me geluk gebracht.
    Een fijne zaterdag die van mij kan niet meer stuk
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Cindy, dat je de candy gewonnen hebt, je kaart is erg mooi geworden Annerieke,fijn dat je een candy beschibaar stelde..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Cindy, helemaal super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd Cindy.
    Dank je Annerieke voor het geven.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een mooie kaart gemaakt Annerieke het past allemaal heel goed bij elkaar.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gaaf kaartje Annerieke, vormt een mooi geheel met je pakketje, fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohw. Wat een lief kaartje. Leuke kleurtjes.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi annerieke,
    wat heb ik veel gemist!
    wat heb je mooie dingen gemaakt, en mij weer ideetjes gegeven, afgelopen week heb ik met het clubje jou doosje gemaakt, ik zal het in de loop van de week plaatsen, nu kan nog niet want anders ziet de ontvanger het en dat is niet de bedoeling hihihi...
    groetjes en felicitaties voor cindy!
    van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig mooi kaartje heb je ermee gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cindy, gefeliciteerd.
    Annerieke, wat een schattig kaartje.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is ook een leuk kaartje,
    en Cindy gefeliciteerd ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!