Pagina's

woensdag 24 juli 2013

Blaasbloem...

Vandaag begint bij Digistamps4Joy challenge #72, "Fancy fold and handmade flowers". Maak een vouwkaart met tenminste één handgemaakte bloem. De andere DT leden hebben ook weer prachtige creaties gemaakt, kijk hier maar eens.
Ik heb de digi "Dandelion" gebruikt,  deze digi kun je vinden in de DS4JShop. Persoonlijk vind ik deze "blaasbloem" erg mooi, ik heb hem niet als "echte" stempel, dus ik ben wat aan het experimenteren gegaan, met een leuk resultaat, al zeg ik het zelf ;-).
De digi heb ik uitgeprint en het papier heb ik bewerkt met Distress Ink. Daarna heb ik nog een tekst op de achtergrond gestempeld. Zo zie je ook dat je niet altijd digi's hoeft in te kleuren. Alle randen van het papier zijn bewerkt met de papier distresser en inkt. De bloem is zelfgemaakt, enkele lagen op elkaar, wat gevormd en beïnkt.
Bedankt voor je bezoekje!

It's time for Digistamps4Joy challenge #72 "Fancy fold and handmade flowers". Create any fancy fold card with at least one handmade flower. Take a look here to see the wonderful creations the other DT members made.  
I used the digi "Dandelion", you can find this one and other digi's in the DS4J Shop.
Thanks for your visit!



15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een supermooie, geslaagde kaart !
grtjs, martina
x

Antoinette Voorn zei

Wat een superdesuper creatie heb je gemaakt, ik vind het een bjoetie!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Bea zei

Een prachtige creatie Annerieke...

groetjes Bea.

Wilma zei

Wat een PRACHTIG kaartje is dit Annerieke en de digi komt, als "licht" middelpunt, heel GOED tot z'n recht.
Liefs Wilma

jolanda zei

mooie kaart

Gemma zei

Wow deze is echt heel erg mooi geworden, groetjes Gemma

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend Annerieke, wat een supermooie kaart heb je gemaakt, top.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Dat heb je weer mooi gemaakt, leuk model en je bloem is ook TOP..liefs van Ans

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Annerieke en een heel mooi model.

groetjes karin

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Annerieke, erg mooi gedaan zo!

Renate zei

Wauw, wat een prachtig kaartje. Mooie warme kleuren. Het modelletje is ook zo leuk.

Groetjes Renate.

Dora zei

prachtig!

Scraptastische hobby zei

Hoi Annerieke, wat een schitterende vouwkaart en die blaas bloem is heel mooi! Ook de kaarten hiervoor die ik heb gemist(bloos) zijn prachtig!
lieve groetjes van Gerie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er weer prachtig uit. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ik vind dit een heel stijlvolle kaart, leuke afbeelding!
Groetjes van Daatje