Pagina's

vrijdag 12 juli 2013

In de tuin...

Was ik helemaal vergeten dat ik deze ATC-tjes nog moest laten zien. Op het forum van CreaTijd was er een ATC swap met als thema "In de tuin". Dit is dus mijn uitvoering. Ik heb stempels, inkt en embossingpoeder gebruikt. Deze keer heb ik ervoor gekozen om verschillende kleuren te gebruiken. Meestal, nou ja, dit is pas mijn derde keer, maak ik snel dezelfde.
En dit zijn de ATC-tjes die ik ontvangen heb, vind ze ook geweldig leuk!

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken. Fijn weekend!

8 opmerkingen:

  1. Hoi Annerieke,
    Je hebt weer een nieuwe foto, prachtig zeg..je ATC kaartjes zijn mooi gemaakt en die je kreeg zijn ook erg mooi..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie Atc-tjes heb je gemaakt en ontvangen. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend Annerieke, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie ATC kaartjes Annerieke.
    heel mooie gestempeld en gesponst.
    je hebt ook leuke mogen ontvangen.

    groetjes akrin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes, en dat is denk ik ook heel leuk om te ruilen. Zo verzamel je een hele mooie collectie kaartjes. Bewaar je die ook in een map? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke ATC's heb je gemaakt en gekregen Annerieke!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Annerieke, allereerst wil ik je complimenteren met je prachtige hoofdfoto!!!
    Wat heb je weer leuke dingen gemaakt, het knopenwieblekaartje leuk model en mooie kleurtjes!
    Deze kaartjes zijn allerliefst!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!