Pagina's

zondag 14 juli 2013

Liedje...

"Always look on the bright side of life", ken je dat liedje? Als ik naar deze tekst kijk, dan heb ik de hele tijd het deuntje in mijn hoofd, 't is wel een vrolijk deuntje, dat wel weer. 
Voor deze kaart heb ik de digi "Feeling flat?" gebruikt, één van de nieuwe digistamps deze week van Digistamps4Joy, verkrijgbaar in de DS4J Shop. De digi is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. En verder.....heb ik er eigenlijk niet zo veel over te vertellen. Bedankt voor je bezoekje, tot de volgende keer!

This is image "Feeling flat?", one of the new releases this sunday at Digistamps4Joy, available in the DS4J Shop. Do you know the song "Always look on the bright side of life"? When I hear this song it stays in my head, but it's a happy song ;-)!

Thanks for your visit.

18 opmerkingen:

  1. A wonderful creation Annerieke. Love the gears and very apt design paper.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annerieke,
    Wat een mooie kaart, leuk het achtergrondpapier in combinatie met de auto, leuke tekst..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er weer gaaf uit! Hele leuke gekleurde afbeelding en mooie papier!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super gaaf kaartje met mooi bijpassend papier.
    en nu zing ik het liedje Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig kaartje, daar word ik vrolijk van. En ja ik loop nu ook zingend door het huis.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. De afbeelding vind ik super en doet me glimlachen, zeker in combinatie met je tekst.
    Erg goed gevonden.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Annerieke, wat leuk dessinpapier, je wordt vrolijk bij het zien van dit kaartje.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, de stempel die doet het. Je wordt er al vrolijk van als je aar naar kijkt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, daar wordt je lekker vrolijk van :)
    En ik zit nu ook met dat deuntje in mijn hoofd hihi
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Annerieke,
    wat een enige afbeelding is dit en dan de tekst zo toepasselijk erbij!
    Het autootjespapier is natuurlijk dan helemaal leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk! En bedankt, nu heb ik de hele dag het deuntje in mijn hoofd. Hihihi ;-)

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een superleuk kaartje gemaakt Annerieke, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie vrolijke kaart is dit!
    Geweldige digi die ook nog eens heel mooi is ingekleurd! Top!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel heel erg leuk gedaan.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Past prima bij het liedje, erg vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een vrolijk kaartje en ja ook hier zit ik nu met dit deuntje in mijn hoofd (en de bijpassende beelden van Monthy Python) :-) Gr. Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuke kaart, geweldige afbeelding. en die tekst erbij....erg grappig geheel. geweldig gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi, hi, leuk kaartje, Annerieke :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!