Pagina's

maandag 1 juli 2013

Op reis...

Het is al even geleden dat ik een mannenkaart heb laten zien. Ik probeer altijd mijn creaties op mijn blog af te wisselen, gelukkig heb ik nog genoeg keus om te laten zien.
Je kunt wel een beetje zien wat ik allemaal gebruikt en gedaan heb, toch? Randen van het papier zijn bewerkt, ik heb gestempeld en wat met de hand gestikt. O ja, de auto is gestempeld met watermerk inkt en bewerkt met embossingpoeder en de heattool. Het is al even geleden dat ik deze kaart gemaakt heb, zou bijna vergeten hoe ik het gedaan heb ;-).

Zie je de foto bovenaan mijn blog, die met de besjes? Ja, de foto is in onze tuin gemaakt, alleen de besjes zijn al bijna op, ze zijn heerlijk!
Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

15 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh dat viel me meteen op, de besjes.... Ben ik echt helemaal gek op en ik ben de enige hier in huis.
Je kaart is prachtig! Heel mooie mannenkaart en ik hou van de afwisseling in de kaarten die je maakt. Daarom kom ik ook zo graag bij je kijken. Niet voorspelbaar en elke keer dus een verrassing.
Liefs,
GerJanne

Desire Fourie zei

A gorgeous masculine card. Love the vintage feel.
Hugs Desíre {Doing Life}

Antoinette Voorn zei

Ik vind hem gaaf met die manneruitjes en zwarte zakjes gestikt!

Gr Antoinette

Ans Gilbert zei

Ja, heerlijk die rode besjes..mmm. hele mooie foto..wat is je mannekaart mooi geworden, leuk dat stempelen en embossen, dat ga ik ook eens proberen..liefs van Ans

nicole zei

Wat een stoere mannenkaart zeg, geweldig!
Groetjesssss

Nelleke zei

Mooie stoere mannenkaart, het papier is ook erg leuk. Groetjes, Nelleke

Scraptastische hobby zei

Ik zelf hou ook van afwisseling in de kaarten, en jou mannenkaart is heel mooi gedaan, fijn om met embossing poeder te werken hè! prachtig gedaan.
Groetjes van Gerie

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat is dit een HEERLIJK STOERE mannenkaart.....PRACHTIG gemaakt.
Enneh.....welke van de besjes heb jij gegeten? HEERLIJK.
Liefs Wilma ☺☺☺

Bea zei

Besjes zien er lekker uit Annerieke, je mannenkaart vind ik ook goed geslaagd....

groetjes Bea.

Dora zei

wat een mooie mannelijke uitstraling heeft dit kaartje. prachtig hoe die stempel op dat papier is gestempeld.

Je@net zei

Leuke en stoere kaart, Annerieke.
En wat zien de besjes er lekker uit. Dacht dat ze hier nog niet rijp waren...toch maar eens gauw gaan kijken!

KarinsArtScrap zei

een mooie mannenkaart Annerieke.

groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een mooie mannenkaart!
helemaal mijn stijl!
Wat heb je weer een mooie foto als bloghoofd!
lekker zeg aalbessen!
groetjes van Daatje

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Helen zei

wat een gave mannenkaart heb je gemaakt. Ik vind de foto prachtig van de besjes, maar de enige hier die ze lust is mijn vader, maar die kan er ook tonnen van op :-)