Pagina's

zondag 21 juli 2013

Toch niet helemaal wit...

Toen ik met deze kaart begon was het de bedoeling om hem helemaal wit te houden, ben ik weer goed in geslaagd...niet dus ;-). Ik vind dat bij anderen altijd zo mooi, een hele witte kaart, op de één of andere manier sluipt er bij mij toch altijd wat kleur bij. Nu is dat roze. De digi die ik gebruikt heb is "Misteri - I care", één van de nieuwe digistamps deze week van Digistamps4Joy, verkrijgbaar in de DS4J Shop.
Op de achtergrond heb ik een breed stuk kant gebruikt, op de rand zit plaklint en linksonder een zelfgemaakte bloem. Het bloemhartje en de 2 vlindertjes zijn kraaltjes.
Bedankt voor je bezoekje, tot de volgende keer!

This is image "Misteri - I care", one of the new releases this week at Digistamps4Joy, available in the DS4J Shop.
Thanks for your visit, till next time!

13 opmerkingen:

Marfien zei

Niet wit maar wel mooi.
Gewoon blijven proberen, het is een echte uitdaging :-)

Antoinette Voorn zei

Hihihihi zoals Marfien al zegt..... Ik vind hem ook geslaags wit met 1 andere kleur is ook prachtiggg!

Gr Antoinette

Janny zei

Wit of rose het is een mooie kaart geworden. Groetjes Janny

Desire Fourie zei

Beautiful Annerieke. Love the pink monochromatic colouring and the flower is gorgeous.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wat heb je er een mooie kaart van gemaakt, leuke digi, mooi ingekleurd en schattig met al die zachte tinten..liefs van Ans

Bea zei

Vind de kaart zo ook heel erg mooi Annerieke, deze kleurencombi is prachtig....

groetjes Bea.

Renate zei

Maar het is toch een hele mooie kaart geworden! ik vind het ook moeilijk om maar 1 kleur te gebruiken voor mijn kaartjes.

Groetjes Renate.

ellyscard creatief zei

Prachtige kaart Annerieke.
Gr Elly

GerJanne zei

Ha Annerieke,
ik vind hem toch erg mooi geworden, ook al was j bedoeling dat hij wit zou zijn...Er is nu weer een nieuwe uitdaging bij KIC, witte kaart met alleen wat kleur in je afdrukje. Ik vind het bij anderen ook altijd supermooi, maar het is mij nog niet gelukt....
Groetjes,
GerJanne

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart en die border rand is heel mooi Annerieke.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Niet helemaal wit maar is die prachtig Annerieke, prachtige kaart.
Liefs van Anita

Grietje Jansen zei

Ja, helemaal witte kaarten vind ik ook erg leuk, maar ook ik heb daar vaak moeite mee.
Maar desondanks, is je kaart erg mooi geworden.

Grietje

jolanda zei

mooie kaart