Pagina's

donderdag 4 juli 2013

Weer iets anders...

Je weet inmiddels vast wel dat ik van afwisseling houd, vandaag dan ook weer iets anders. Gisteren heb ik een workshop "Mixed media" gevolgd bij CreaTijd. Weer een geweldig leuke dag gehad.
Heerlijk met allerlei materialen aan de gang geweest, ben bang dat ik er weer een "lichte verslaving" bij heb ;-).
Het is de eerste keer dat ik zoiets gedaan heb, vind het heel gaaf om te doen en ben ook erg blij met het resultaat!
Nog even voor de duidelijkheid, het is een canvas van 40 x 40.
Groetjes..........

20 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Annerieke ja erg he er blijven maar leuke dingen komen in de hobby wereld en er zijn maar enkele dingen die ik niet leuk vindt dus tja ik ken het !!!
Ziet er schitterend uit
Een fijne dag
Cinderella

Linda zei

Wauw dat heb je heel mooi gemaakt, wat een kunstwerk
gr linda

Je@net zei

Wat gaaf, Annerieke, ziet er erg mooi uit!

Ans Gilbert zei

Inderdaad Annerieke,
Iets heel anders, maar leuk om zo'n canvas te bewerken met inkt en stempels en papier...LEUK liefs van Ans

KarinsArtScrap zei

ik vind het een prachtige canvas Annerieke heel apart en mooi gedaan.

groetjes karin

Nelleke zei

Gave kleuren heb je gebruikt. Moet ik ook maar doen een workshop volgen. Kom ik helemaal niet meer aan andere dingen toe. hihi. Groeten, Nelleke

Bea zei

Prachtig canvasdoekje Annerieke, wat een schitterende kleurtjes heb je gebruikt....

groetjes Bea.

Rachel zei

Wat een prachtige canvas, leuk gedaan!
liefs Rachel

Marfien zei

Je kunt wel zien dat je het naar je zin gehad hebt, allemaal heel erg leuk om te doen, nu nog enkele potjes tijd en gaan met die. . .

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie Canvas. Dat ziet er heel mooi uit. Prachtig gedaan.
Leuk al die afwisseling.
Groetjes Saskia

Vonnie zei

war ziet her er gezellig uit zo met dat roze die bloemen en die vlinder erop.
Hoop het binnenkort te mogen bewonderen :-)
Liefs Yvonne

Renate zei

Heel iets anders, maar dit gaat je ook goed af hoor. Kei mooi gemaakt.

Groetjes Renate.

nicole zei

Oo wat mooi zeg!!!
Heerlijk om zo lekker creatief bezig te zijn, weet je al waar je hem gaat hangen?
Goetjesssss

Helen zei

wat heb je dit weer mooi gemaakt. Toppie hoor. Nu nog een mooi plekje zoeken in je hobbykamer :-)

Antoinette Voorn zei

Woww dit is een lust voor het oog, prachtige kleuren heb je gebruikt. Je canvas is echt superrr...

Gr Antoinette

Monique CreaTijd zei

Het is werkelijk een pracht-exemplaar geworden ! Een genot om je aan het werk te zetten en je te zien genieten. Dankjewel ook voor de lieve cadeautjes die je meenam.

Adriana zei

Wat mooi! Lijkt me inderdaad ook een heerlijke bezigheid!

Berlinde zei

Wat een prachtig canvas heb je gemaakt Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine zei

Heel mooi Annerieke! Lijkt me heel leuk om te doen!
Liefs
Christine

Riet zei

Schitterende kaart.

Liefs Riet.