Pagina's

woensdag 10 juli 2013

Wiebelende knopen...

Vandaag begint bij Digistamps4Joy challenge #71, "Button it up shapely".  Maak een kaart in een andere vorm en gebruik knopen. De andere DT leden hebben ook weer prachtige creaties gemaakt, kijk hier maar eens.
Ik heb de digi "Cosmos" gebruikt, deze kun je vinden in de DS4J Shop. Ik heb de digi 2x uitgeprint op blauw papier en de grootste bloem verhoogd opgeplakt. Met Derwent Coloursoft potloden heb ik nog 2 tinten donkerder blauw aangebracht. Weer eens een keer een wiebelkaart gemaakt, zo'n leuk eenvoudig model eigenlijk. Je vouwt gewoon een cirkel dubbel en dat is je basis al. Verder zie je nog kant, plakparels, een klimop rand en niet te vergeten knopen!
Zo ziet de kaart er van de zijkant uit, geef hem een zetje en hij wiebelt ;-).
Leuk dat je weer langs bent geweest, tot de volgende keer!

It's time for Digistamps4Joy challenge #71 "Button it up shapely". Create any shaped card and add buttons as embellishment. Take a look here to see the wonderful creations the other DT members made.
I used the digi "Cosmos", available in the DS4J Shop.
Thanks for your visit!



22 opmerkingen:

  1. Ohhh wat is die superschattig en mooi, een toppertje weer!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Annerieke,
    deze is weer helemaal leuk! Een andere vorm blijft toch ook een uitdaging. En een wiebelkaart is erg leuk om te doen. Ik doe het veel te weinig, andere vormen...gun me er vaak geen tijd voor.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful creation Annerieke. Love the circular design and the flowers with the buttons.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje, kom vast door de kleurtjes.
    Het is ook een leuk modelletje.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Annerieke, wat een mooie kleurtjes.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een PRACHTIGE wiebel gemaakt Annerieke.
    Dank je wel voor je troostende kaartje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart en model Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for making such a fabulous card for my hosted challenge, hugs Jackie x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg! Super!!! Leuk met die rand daarboven!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk model, Annerieke,
    mooi gedaan met de bloemen en weer erg leuk afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Annerieke,
    ik ie je emailadres niet. Als ik naar je profiel ga en dan op email klik word ik doorgelinkt naar gmail...dan maar even zo. Nee je hoeft niet bij te plakken, want nu staat er een 1 of een 2 op de postzegel. Ik heb nog een paar postegels van 44 cent, daar moet nu dus 10 bij geplakt. En straks dus 16 cent. En die heb ik van twee jaar geleden, kun je nagaan hoe snel die tarieven de pan uit rijzen. Niet leuk meer.
    Vandaar mijn voorraadje.
    Liefs, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart zeg!!
    En heerlijke vrolijke kleurtjes.
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooie model en een prachtige uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een aparte kaart! Heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hé, wat is deze leuk ! rond is mijn favoriete vorm ! dus zeker en vast een geslaagd kaartje hier
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk die wiebelkaart. Ik ga het ook maar eens proberen.groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke wiebelkaart! Erg leuk en ook de bloemen zijn erg leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kei leuk wiebelig kaartje.
    Leuk ook hoe bij elke jaargetijde je bovenste balk van je blog veranderd.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ohhhh, wat een mooie foto !!
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke creatie heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super schattig kaartje, Annerieke. Helemaal leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!