Pagina's

donderdag 18 juli 2013

Zomaar-doosjes...

Kort geleden heb ik weer wat "zomaar-doosjes" gemaakt. Allemaal hetzelfde patroon, maar door verschillend papier te gebruiken zien ze er toch anders uit.
Is het geen heerlijk weer momenteel? De zomer is toch wel mijn favoriete seizoen hoor, lekker veel naar buiten. Komt ook nog bij dat het vakantietijd is, wij staan hier dan ook in de "vakantie stand". Niets moet, nou ja, bijna niets, en heel veel mag. Dat laten we ons geen twee keer zeggen natuurlijk ;-).

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken.
Geniet van het mooie weer!

15 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Annerieke,
wat een leuke doosjes heb je gemaakt. Zo leuk weg geven is het dan.
Ja, de zomer is ook wel mijn favoriet, hoewel ik elk seizoen wel iets vind hebben. Ook de herfst en de winter, met gezellig de kachel aan en zo. Maar voor nu is het vooral genieten van het zomaar zonder jas naar buiten en inderdaad : niets moet!Genieten dus!
Lieve groet,
GerJanne

Vonnie zei

Wat een leuke doosjes, lekker vrolijk en altijd handig om wat op voorraad te hebben (daar ontbreekt het bij mij nog al eens aan).
Liefs, Yvonne

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Je hebt weer prachtige doosjes gemaakt, altijd handig en het weer, ik vind het snel te warm, dus de Lente vindik ook heerlijk..geniet er van..liefs van Ans

Marjan zei

Wat een schattige doosjes zeg ! Handig om in voorraad te hebben.
Geniet van het mooie weer.

Groetjes, Marjan

KarinsArtScrap zei

nou ik vind die zomaar doosje wel heel erg leuk en mooi Annerieke.

groetjes karin

Bea zei

Dat zijn leuke doosjes Annerieke, wij genieten hier ook van het mooie weer, er moet niets maar alles mag en zolang het zonnetje er nog is moet je ervan genieten....

groetjes Bea.

Linda zei

wat een leuke doosjes, heel mooi gedaan
gr linda

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik kan zomaar GENIETEN van je "zomaar-doosjes". Het middelste doosje met die bloemen vind ik het MOOIST.
Je nieuwe header is trouwens ook PRACHTIG.
Liefs Wilma

Marfien zei

Mmmmm, ik zie ze al voor me, lekker bonbonnetje erin . . .

Renate zei

Leuke kadoosjes! Leuk om te geven, en leuk om te krijgen. kleine attentie erin, en je hebt altijd een origineel kadootje.
Geniet nog lekker van je vakantie.

Groetjes Renate.

Antoinette Voorn zei

Deze zijn ook zomaar ff heel erg mooi en leuk!!! Super kleurtjes !!

Gr Antoinette

Adriana zei

Wat een prachtige en handige doosjes! Supermakkelijk om op voorraad te hebben!

Anita Meijer zei

Ze zijn supermooi Annerieke, top weer.
Liefs van Anita

Janny zei

Wat een leuke zomaar doosjes. Of zijn het zomer doosje. Leuk zijn ze in ieder geval. Overigens heb ik ook de andere kaarten op je blog en je eerdere doosje bekeken. Ik was namelijk even niet op de blog geweest en heb dus op mijn gemak even rondgekeken. Groetjes Janny

Deborah zei

Wauw, wat een prachtige doosjes, mag je best wel trots op zijn! Liefs, Deborah