Pagina's

zondag 21 juli 2013

Zomer...

Dit is mijn tweede bericht voor vandaag. Voor het andere bericht kun/mag je even naar beneden scrollen.

Een zomerse kaart vandaag. En wat hoort er bij de zomer....natuurlijk een ijsje ;-)!
Deze kaart heb ik gemaakt als gastdesigner voor de challenge die vandaag begint bij Hobby Cutz Challenges, het thema is "Zomer". Ik mag daar gastdesigner zijn omdat Digistamps4Joy sponsor is bij deze challenge, leuk is dat hè!
Ik heb de digi "Summer ice cream" gebruikt, verkrijgbaar in de DS4J Shop. De digi is ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden, op de achtergrond heb ik nog wat zonnetjes gestempeld. Alle randen van het papier zijn beïnkt. Linksboven heb ik een ijsje gemaakt, in het hoorntje zitten ook wat rillijnen, maar die kun je (bijna) niet zien op de foto. Verder zie je knoopjes, ponsranden, een stukje lint en onderaan nog wat zonnetjes. Ik ben vergeten om van de onderzijde een foto te nemen, stom van me ;-).
Zoals je kunt zien is het een easelkaart. 
Bedankt voor je bezoekje, fijne dag nog!

Today there is a new challenge at Hobby Cutz Challenges. Digistamps4Joy is sponsoring this challenge and I'm happy I'm guestdesigner for this challenge. The theme is "Summer".
I used the digi "Summer ice cream" available in the DS4J Shop. I coloured the digi with Derwent Coloursoft pencils. I also made a large ice cream, I used buttons and ribbon.
Thanks for your visit, hope you'll have a nice day!


11 opmerkingen:

Nelleke zei

Leuke vrolijke kaart Annerieke. Geel is een kleur waar ik niet zo veel mee werk, ik vind het daarom des te leuker om te zien dat een ander dit heel goed kan. Groetjes, Nelleke

nicole zei

Hier wordt je nou vrolijk van en het is dat het nog zo vroeg is, maar ik zou zo een ijsje nemen ;)
Groetjessss

KarinsArtScrap zei

wat een heerlijk zomerse kaartje dat kan ik nu wel gebruiken wat ze in haar handen heeft.
het is mooi kaartje Annerieke.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Schitterend Annerieke.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Prachtig kaartje Annetieke, leuke digi en het ijsje heb je mooi gemaakt, liefs van Ans

jolanda zei

mooie zomerse kaart

Wilma zei

Wat een "WARM" kaartje is dit Annerieke. Ook je "witte" kaart vind ik PRACHTIG.
Liefs Wilma

Tinie zei

Gaaf zeg, ben helemaal weg van je details, echt super!!!!

Groetjes Tinie

Deborah zei

ohja, ik hou ook van de zomer! Heel fleurige zomerse kaart!!!
Liefs, Deborah

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
leuke kaarten heb je weer gemaakt en laten zien!
mooi dit easelkaartje zo zonnig geel!
Nog bedankt voor je lieve felicitatie!
Groetjes van Daatje

Berlinde zei

Wat een leuk zomers kaartje Annerieke, ook het kaartje hieronder is super!
Lieve groetjes, Berlinde