Pagina's

donderdag 29 augustus 2013

Vakantiebloem...

Vandaag laat ik weer eens een CAS (clean and simple) kaart zien. Ik weet nog goed toen ik mijn eerste CAS kaart wilde maken, pffff dat was toch wel erg lastig hoor. Inmiddels heb ik er al meerdere gemaakt, ik blijf het een uitdaging vinden, maar vind het ook ontzettend leuk om te doen. Je moet maar net op het juiste moment op het juiste idee komen.
De bloem is een haaksel uit mijn vakantie, één van de twee bloemetjes die ik gehaakt heb. Meer dan twee bloemetjes haken en twee 3D plaatjes knippen heb ik ook niet gedaan ;-).

Challenge:
Crazy for CAS

Bedankt voor het langs komen, tot de volgende keer!

16 opmerkingen:

Je@net zei

Wat leuk gedaan, Annerieke. Zo komt je gehaakte bloemetje al meteen goed van pas en wat passen de kleurtjes leuk bij elkaar!

Erica ♥ zei

Die heb je heel mooi gemaakt met die
schitterende bloem ☺

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Linda zei

Wauw, wat geweldig leuk gedaan, een mooi kaartje
gr linda

Renate zei

Leuk gemaakt. Zelf heb ik ook erg moeten wennen aan het maken van CAS kaartjes, maar ik heb er mijn draai wel in gevonden.

-xies- Renate.

Wilma zei

Zo te zien Annerieke kwam het juiste idee op het juiste moment, want dit is juist een heel SUPER CAS-kaartje.
Enneh.....vakantie is er toch voor om niet al teveel te doen. Het is trouwens wel een heel MOOI bloemetje.
Liefs Wilma ☺☺☺

Marfien zei

Mooi CAS kaartje, en ja vakantie is net als pensioen, je denkt veel vrije tijd te hebben, maar je moet van alles doen.

Tinie zei

Wowww wat ontzettend mooi is, heel stijlvol!!!

Groetjes Tinie

Ans Gilbert zei

Prachtig Annerieke,
Zó kknap dat iemand een CAS kaart kan maken, je achtergrondje is leuk en je paarse bloem, past er prima bij, liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat schitterend gedaan Annerieke, ik vind het prachtig. Heel mooi dat paars op wit ook.
Liefs van Anita

Marlieke zei

Dit heb je mooi gedaan! Leuk dat je meedoet bij CFC.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ja kan me zo goed voorstellen dat het lastig is om zo een kaartje te maken!
Het is jou heel erg goed gelukt!
Mooi resultaat!
Groetjes van Daatje

KarinsArtScrap zei

een prachtig kaartje Annerieke.

groetjes karin

Anoniem zei

mooi CAS kaartje. Wat is je bloem goed gelukt! (bij mij gaan ze altijd bobbelen) :-)
Liefs Yvonne

GerJanne zei

Superleuk Annerieke! En de CAS stijl lukt je prima. Mooi die gehaakte bloem. Ik zou het ook vaker moeten doen. Wie weet in de winter, bij de kachel...
Groetjes,
GerJanne

Ellen zei

Prachtige kaart Annerieke!
Leuk dat je meedoet met Crazy for CAS.
Groetjes Ellen

Anja (scrappie) zei

Mooie kaart hoor mooie gehaakte bloem. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.