Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

Waar is het feestje?

Zo grappig is deze digi, vind je ook niet? Als ik er naar kijk begin ik vanzelf te lachen.
Vandaag begint bij Digistamps4Joy challenge #74, "Anything goes". Nou, dat is makkelijk, alles mag! De andere DT leden hebben ook weer prachtige creaties gemaakt, kijk hier maar eens.
Ik heb de digi "Cycling is fun" gebruikt,  deze digi kun je vinden in de DS4JShop.
De digi is zoals gewoonlijk ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Verder heb ik wat verschillende soorten papier gebruikt en 2 knoopjes opgeplakt. Alle randen van het papier zijn bewerkt met inkt.
Bedankt voor je bezoekje!

Isn't this a funny digi? When I look at the image, I have to laugh.
It's time for Digistamps4Joy challenge #74 "Anything goes". Here you can find the wonderful creations the other DT members made.  
I used the digi "Cycling is fun", available in the DS4JShop.
I coloured this digi with Derwent Coloursoft pencils. I used DP and 2 buttons.
Thanks for your visit!

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Als ik naar het plaatje kijk, ga ik vanzelf glimlachen.
Ook de rest van het kaartje ziet er weer leuk uit. Ik hou wel van die ?Vaantjes?
Liefs Yvonne

Wilma zei

Dit is inderdaad een GEINIGE digi Annerieke ☺☺☺ en jij hebt er een heel MOOI kaartje mee gemaakt.
Liefs Wilma

Scraptastische hobby zei

Hoi Annerieke,
Je bent niet de enige die er om moet lachen, het werkte ook op mijn lachspieren wat een geinige digi!
Super vrolijk kaartje!
fijne dag en lieve groetjes van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Leuke digi en een prachtig kaartje, liefs van Ans

Marfien zei

Een vrolijk kaartje, mooie papiertjes

esmee zei

een schattig kaartje

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
kan ik me helemaal indenken, dat je in de lach schiet als je deze stempel ziet! Zo gaaf!
Je kaart is erg mooi in de blauwtinten, hou ik van!
Groetjes,
GerJanne

Bea zei

Ziet er schattig uit Annerieke, mooi papier....

groetjes Bea.

Je@net zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje, Annerieke!

Marlies zei

Een hele mooie, vrolijke kaart met inderdaad een leuke digi! groetjes, Marlies

martina's kaartjes zei

eenheel erg geslaagdkaartje
bedankt voor de lievewensen
grtjs,martina
x

Renate zei

Hier is het feestje. Super leuk kaartje. En toen kwam de olifant, met z'n lange snuit. En die blies het verhaaltje uit. :)

-xies- Renate.

Renate zei

Hier is het feestje. Super leuk kaartje. En toen kwam de olifant, met z'n lange snuit. En die blies het verhaaltje uit. :)

-xies- Renate.

Renate zei

Hier is het feestje. Super leuk kaartje. En toen kwam de olifant, met z'n lange snuit. En die blies het verhaaltje uit. :)

-xies- Renate.

Renate zei

Hier is het feestje. Super leuk kaartje. En toen kwam de olifant, met z'n lange snuit. En die blies het verhaaltje uit. :)

-xies- Renate.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
helemaal mee eens een heel erg grappig leuk plaatje heb je gebruikt om in te kleuren, mooie zachte kleurtjes, een mooi kaartje is het geworden!
Groetjes van Daatje

Antoinette Voorn zei

Wauw wat een supermooi kaartje, ik vind hem helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

Erica ♥ zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
heel leuk papier heb je ook gebruikt ☺

Liefss Erica ☼