Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Weer in het ritme komen...

Allereerst wil ik mijn volgers bedanken dat jullie ook tijdens mijn vakantie trouw reacties achterlieten op mijn berichten. We zijn in Oostenrijk geweest en af en toe heb ik wel een blik geworpen op mijn blog, maar dat is ook het enige geweest. Zo leuk om dan wel jullie reacties te lezen, dank jullie wel!
Na een heerlijke vakantie (wat gaat de tijd toch altijd snel hè) is het nu weer tijd om de normale dingen op te pakken. Ik moet bekennen dat het me niet zo makkelijk af gaat. Rustig aan weer beginnen met van alles en nog wat. Gelukkig heb ik nog wel iets te laten zien.
Het is een 3 dubbele easelkaart, het patroon kun je hier vinden.

Deze foto's zeggen wel genoeg toch?

Bovenaan mijn blog heb ik ook weer een nieuwe foto geplaatst. We zijn daar geweest, is het niet prachtig? Eigenlijk ben ik dus helemaal niet zo'n held met hoogtes en zo, maar als ik dan tussen die hoge bergen sta, vind ik het helemaal geweldig! Gelukkig hebben we veel foto's gemaakt waar we nog naar kunnen kijken.
Bedankt weer voor het langskomen, tot de volgende keer!

18 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt, je kaartje is mooi geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart! Speciaal!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is dit weer. leuk Model ... maar ik zie de andere plaatjes niet zo goed... of is dat de bedoeling???

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Annerieke, leuk ontwerp, mooie vakantiefoto.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat een mooie foto!
    Leuk zo'n 3 dubbele easelkaart maar dat wordt denk ik niet mijn ding. Wel mooie kleur.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie Annerieke.
    Gr Elly

    PS Ik heb een blogcandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat ziet er zeker schitterend uit,
    die foto viel me meteen al op, woww !
    Je kaartje is ook weer helemaal
    super, leuk zo een 3-easel ☺

    Gezellig (knutsel) weekend
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje van een kaart of eigenlijk zijn het er drie. Ja de vakanties voorbij gaat altijd zo snel.,.... Maar ook weer goed om in het ritme te komen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Way een bijzonder model heb je gemaakt Annerieke! Heel erg mooi en apart.
    En Oostenrijk: prachtig!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo weer terug in blogland en jij ook weer welkom:) dit is ook weer een beauty!!!

    Heel fijn weekend en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart, maar moet bij mij dan wel voor een speciaal iemand zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Annerieke,
    Wat een prachtige vakantiefoto is dit, super..wat fijn dat jullie zo genoten hebben en je 3-dubbele easel is prachtig,mooie kleurtjes ook..nog even genieten van 't mooie weer, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Annerieke,
    ik miste je al,
    fijn dat je het zo goed hebt gehad!
    Mooie foto zeg!
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt die 3 dubbele easelkaart!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooie kaart en de foto is inderdaad prachtig, wat een uitzicht!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat heb je dit schitterend gemaakt Annerieke, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, opende je blog en zag meteen een schitterende vakantiefoto. Kan me voorstellen dat jullie genoten hebben!
    Een prachtige kaart om de draad weer op te pakken, Annerieke, en ach...dat ritme komt vanzelf wel weer. Succes!
    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje heb je gemaakt. Het modelletje is erg leuk. Als je je nieuwe header bekijkt, ben je zo weer even op vakantie, wat een prachtig uitzicht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!