Pagina's

zondag 1 september 2013

Een "ik weet nog niet voor wie" kadoverpakking...

Ik heb weer eens een kadoverpakking gemaakt. Soms maak ik alleen maar kaarten en dan vergeet ik hoe leuk het is om een kadoverpakking te maken. Deze digi "Misteri - mistical dancer", is één van de nieuwe digistamps deze week van Digistamps4Joy, verkrijgbaar in de DS4J Shop.
De digi is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden en op de achtergrond heb ik nog een swirl gestempeld.
Bedankt voor je bezoekje!

This time I made a gift wrapping. You see the digi "Misteri - mistical dancer, one of the new "digistamps this sunday at Digistamps4Joy, available in the DS4J Shop.
used Derwent Coloursoft pencils and I stamped a swirl behind the image. 
Thanks for your visit!

16 opmerkingen:

Desire Fourie zei

This is just so beautiful. Love the soft colouring.
Hugs Desíre {Doing Life}

Je@net zei

Wat mooi geworden, Annerieke. En zo'n mooie cadeauverpakking op voorraad komt altijd wel van pas!

nicole zei

Heel mooi !! Mooi geklerud met mooie kleuren!
E je kaart hieronder met de paarse bloem is ook super zeg!
Groetjessss

Bea zei

Gave verpakking Annerieke, wat een mooie digi....

groetjes Bea.

Tinie zei

Wat bijzonder deze kaart, wowww ik vind hem heel speciaal!!!

Groetjes Tinie

Ans Gilbert zei

Hele leuke verpakking heb je gemaakt, je digi is ook mooi ingekleurd, leuk gedaan..Liefs van Ans

Erica ♥ zei

Jeetje die is heel erg mooi en apart,
ik kan me voorstellen dat dit leuk
was om te maken, schitterend ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Linda zei

heel leuk gedaan
gr linda

Grietje Jansen zei

Heel mooi, lijkt me heel geschikt voor een jongedame.

Grietje

Berlinde zei

Heel leuke kadoverpakking Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

KarinsArtScrap zei

een prachtige verpakking Annerieke.

groetjes karin

Nelleke zei

Schitterend, heel mooi die kleuren samenstelling. Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

prachtig Annerieke, heel mooi.
Liefs van Anita

Wilma zei

☺☺☺ Ik zou het wel weten ☺☺☺.
Je kado-verpakking ziet er heel GEZELLIG uit Annerieke.
Liefs Wilma

Anoniem zei

wat een leuke paaskaart :-)

zonder dollen, ik vind het weer een hele leuke kadoverpakking met een mooie kleurcombinatie.
Liefs Yvonne

Marlies zei

Wat een mooie verpakking heb je gemaakt. Mooie kleuren en een prachtige afbeelding, heel sfeervol. groetjes, Marlies