Pagina's

zondag 8 september 2013

Einstein...

Haha, is deze digi niet grappig...ik vind van wel. Ik weet niet of Einstein ook grappig was, slim was hij zeker!
Dit is "Einstein wannabee", één van de nieuwe digistamps deze week van Digistamps4Joy, verkrijgbaar in de DS4J Shop.
De digi is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Voor de achtergrond heb ik papier bewerkt met verschillende kleuren Distress Ink en daarop gestempeld. Links nog stempels van zakhorloges, uitgeknipt en iets verhoogd opgeplakt. De afbeelding heb ik bevestigd met 3 eyelets, zodat het label er achter kan.
Dit is een uitspraak van Einstein, gevonden op internet, uitgeprint en ook bewerkt met inkt. Niet zo slim van me geweest om de streepjes nog te stempelen, maar ja, het was al gebeurd voordat ik dat bedacht had ;-).

Bedankt voor je bezoekje!


This is image "Einstein wannabee", one of the new releases this sunday at Digistamps4Joy, available in the DS4J Shop.
I used Derwent Coloursoft pencils, Distress Ink, stamps and eyelets.
Thanks for your visit!


15 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad wel en hele leuke. Wat goed van je om op internet meneer Einstein op te sporen. Ik zou dat vast niet bedacht hebben maar......hij is leuk! :-)
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annerieke,
    Wat leuk !! om een tekst van Einstein op het label te printen..super..erg mooie digi en je kaartje klopt helemaal, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een grappige stempel, en hoe
    leuk hoe je de kaart gemaakt hebt,
    leuk ook die uitspraak op een tag ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha hij is gewoon super die digi, hoe kom je erbij, een geweldige mooie kaart ermee gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh geweldig leuk is ie geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Annerieke,
    wat een grappig kaartje met een leuk plaatje, leuk dat je een uitspraak van einstein hebt gevonden!
    Je labels vind ik ook erg gaaf!
    Het doosje helemaal mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gaaf kaartje Annerieke. heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, wat een leuke digi.
    Erg leuke mannenkaart.
    Wat is er mis met de gestempelde streepjes?
    Ik vind hem helemaal mooi.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt heel leuk je kaart Annerieke, ik vind hem top, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart geworden Annerieke en die streepjes vind ik juist
    leuk.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie orignele kaart heb je gemaakt! Heel leuk gedaan. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk en origineel kaartje, Annerieke!

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!