Pagina's

vrijdag 6 september 2013

Lekker fleurig...en nog iets anders


Lekker fleurig zijn deze labels. Ben met Distress Ink en stempels in de weer geweest.




Dit is de leuke freebie die tot en met zondag verkrijgbaar is bij DS4J, ga maar eens kijken!

En dan nog iets anders....Ik las een blogpauze in. Vanwege schouderklachten kan ik niet meer lang achter de computer zitten, daarom heb ik besloten om het bloggebeuren op een (heel) laag pitje te zetten. Misschien hadden jullie het al gemerkt, minder berichten en bijna geen reacties meer van mij, sorry daarvoor. Misschien zal ik af en toe nog iets plaatsen, sowieso rond ik deze maand mijn DT werkzaamheden bij DS4J af. Jammer, maar soms moet je keuzes maken, het is niet anders.

Lieve groeten,

14 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige labels Annerieke.
mooi van kleur.

groetjes karin

nicole zei

Wat een geweldige leuke labels zeg! Supergedaan.
Balen van je schouders zeg...sterkte ermee!
Liefs Nicole

ellyscard creatief zei

Leuke labels.
Pijnlijke schouders en computeren dat werkt niet echt goed samen.
Ik hoop dat je er weer gauw vanaf komt.
Gr en sterkte,
Elly

Marfien zei

Herkenbaar probleem, gewoon lekker kaartjes gaan maken, deze labels zijn weer superleuk, groetjes, Marfien

Bea zei

Schitterende labels heb je weer gemaakt Annerieke...

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Annerieke, heel mooi in deze kleuren.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Spijtig dat je moet minderen vanwege
je gezondheid, maar dat is wel het
belangrijkste, dus doe maar rustig
aan en hopen op een spoedig herstel !
Je labels vind ik super, heel erg
mooi om naar te kijken ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Soms moet je kiezen en gaat je gezondheid voor, dat heb ik ook gedaan, jammer, maar helaas..
Je labels zijn prachtig, ik hoop toch nog dat je regelmatig iets kunt laten zien..beterschap, liefs van Ans

Nelleke zei

Beterschap met je schouder. Je tags zijn geweldig.

Anoniem zei

Wat een mooie overloop in je kleuren. Ik vind ze prachtig.
Ik ben trots op je, dat je deze stap hebt gezet en hoop dat je er baat bij hebt.
Liefs Yvonne

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat naar van je schouders. hopelijk kun je nog wel wat knutselen.. Je tags zijn prachtig. Ik wens je veel sterkte en ik duim voor je dat het van tijdelijke aard is!
Lieve groet,
GerJanne

Je@net zei

Wat jammer, Annerieke. Soms moet je keuzes maken, maar je gezondheid gaat voor alles. Sterkte ermee.
Je tags zien er prachtig uit.
Fijn weekend!

!neke zei

Hele mooie labels!
Prachtige kleuren!
Sterkte met je schouder!
Grts Ineke

Marja Kenter zei

Heel veel sterkte. Maar je labels zijn erg mooi.
Hoop dat het snel beter gaat met je schouder.
groetjes Marja