Pagina's

zondag 15 september 2013

Nazomer...

Ik heb dan wel als titel "nazomer", maar het is gewoon herfstachtig. Regen, wind en vallende bladeren, echt wel herfst hoor.
Maar ik wil toch nog graag even deze zomerse kaart laten zien. "Mila at the beach", één van de nieuwe digistamps deze week van Digistamps4Joy, verkrijgbaar in de DS4J Shop. Deze week is speciaal aangezien één van de tekenaars haar 500ste afbeelding getekend heeft, dat is wel bijzonder!
De digi heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Alle randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt. Verder heb ik de ribbelmaker, een stukje touw en een knoop gebruikt. Ik denk dat dit toch wel mijn laatste zomerse kaartje is geweest, voor dit jaar dan ;-), nu zijn de kerstkaarten weer aan de beurt.
Bedankt voor je bezoekje, fijne dag nog!

This is image "Mila at the beach",  one of the new releases this sunday at Digistamps4Joy, available in the DS4J Shop. This week is special, because one of the artists has drawn her 500th digistamp, isn't that amazing?
I used my Derwent Coloursoft pencils, Distress Ink for the edges, twine and a button.
This was my last card for summer, time for Christmas now.
Thanks for your visit, have a nice day!

17 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een hele leuke kaart ! mooi gedaan !
grtjs,martina
x

Desire Fourie zei

Absolutely gorgeous. Love the vintage feel to the design.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

nicole zei

Superkaartje hoor om afscheid te nemen van de zomer.
Ik ben benieuwd wat voor je moois je gaat maken voor de kerst?!!
Groetjessss

Je@net zei

Ja we gaan langzaamaan afscheid nemen van de zomer. Vandaag belooft het nog een mooie dag te worden. Zonnetje schijnt hier volop. Je kaartje past daar dus mooi bij.
Fijne zondag!

Marja Kenter zei

Een hele mooie kaart weer. Ik vind het altijd zo knap datje zoiets kunt verzinnen. Zelf kan ik dat niet zo goed en moet altijd geinspireerd worden door iets anders. Fijne dag verder hier schijnt ook de zon. groetjes Marja

Bea zei

Een heel erg mooi kaartje Annerieke, doet verlangen naar wat warmer en droog weer....

groetjes Bea.

jolanda zei

leuke kaart

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart en dat lapje beach mail vind ik gaaf Annerieke.

groetjes karin

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Prachtige nazomer kaart leuke digi, mooi geheel heb je er van gemaakt..liefs van Ans

Tinie zei

Oooohhh geweldig deze kaart, super afbeelding en wat doen die kleuren het goed, heel erg mooi!!!

Groetjes Tinie

Renate zei

Leuk kaartje! Het stukje gerafelde burlap op de achtergrond vind ik erg gaaf.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart weer Annerieke, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Marfien zei

Vanmorgen kon ik nog wel zo rondlopen maar nu is het tijd voor een dikke trui. Gek eigenlijk, zomers zijn we al volop bezig met kerstkaarten en als de temperatuur maar enkele graden daalt vinden we dit alweer te zomers.
Maar . . . als ik nog eens goed naar je kaart kijk zou een digi met een rennende hond ook heel goed passen.
Heb je een winterkaart.

Anoniem zei

heey, je hebt op stof gestempeld...wat een leuk effect geeft dat. Was dat een nieuwe uitdaging of zat dat al lang te borrelen? De ribbelmaker doet het ook altijd nog leuk. Al met al........een leuk kaartje geworden
Liefs Yvonne

Berlinde zei

Superleuk kaartje Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Erica ♥ zei

Wat een mooie kaart is dit, toppie ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
aan het dametjes te zien is het nog wel nazomer hoor en.. vanmorgen heb ik nog eventjes in een warm zonnetje gezeten...
Mooi kaartje heb je gemaakt!
groetjes van Daatje