Pagina's

woensdag 4 september 2013

Wie herkent haar?

Vandaag begint bij Digistamps4Joy challenge #75 "60's inspiration". De andere DT leden hebben ook weer mooie voorbeelden gemaakt, kijk hier maar eens.
Voor deze kaart heb ik de digi "Twiggy" gebruikt, deze kun je vinden in de DS4J Shop. Herken je haar nog? Ik was wel erg jong toen, maar ik weet wel wie het is ;-).
Twiggy heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser. Verder heb ik een randpons gebruikt en de bloemen zelf gemaakt.
Bedankt voor je bezoekje!

It's time for Digistamps4Joy challenge #75 "60's inspiration". Take a look here to see the wonderful creations the other DT members made.
I used the digi "Twiggy", available in the DS4J Shop.

Thanks for your visit, till next time!

14 opmerkingen:

Nelleke zei

En of ik haar ken, daar lijk ik in de verste verte niet op, haha. Je kaart is mooi, een mooi geheel en zeker de kleurencombi vind ik prachtig. Groetjes, Nelleke

Wilma zei

Ze lijkt wel een beetje op degene op het kleine fotootje rechts boven in de hoek ☺☺☺.....ook al zo'n jonge blom.
Je hebt een heel MOOI kaartje gemaakt Annerieke met PRACHTIGE bloemen.
Liefs Wilma

jolanda zei

leuke kaart

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
grappig Twiggy....ik weet alleen dat ik later dacht: oh die had dus anorexia, toen ik dat ziektebeeld leerde kennen. Dus een goede naam voor deze digi, want ze is ook net een twijgje....
Je kaart is erg leuk geworden!!
Groetjes,
GerJanne

Helen zei

Wat een leuk kaartje; mooie kleurencombi. Groetjes Helen

Erica ♥ zei

Prachtige kaart met een leuke
kleuren combi ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Bea zei

Een heel erg mooie kaart Annerieke, mooie kleurtjes gebruikt...

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
..en of ik Twiggy ken, ze was echt een boegbeeld toen ik jong was, je moest echt op Twiggy lijken.hihi..wat we dus niet deden ..alleen het haar dat wilde nog wel..leuke kaart..liefs van Ans

!neke zei

Hoe leuk Twiggy!!!
Die grote ogen , lekker veel mascara!!!!!
In die tijd deed ik ook mijn best om zo te zijn!!!!
Mascara lukte nog wel.......
Grts !neke

KarinsArtScrap zei

wowwww schitterende kaart Annerieke.

groetjes karin

Je@net zei

Wat leuk geworden, Annerieke!

Anita Meijer zei

Wat een supermooie en prachtige kaart Annerieke, super.
Liefs van Anita

Pam zei

Beautiful card Annerieke. Love the layout and the soft blue color.Thanks for sharing
Hugs
Pam
Papillondigitaldesigns

Anoniem zei

Ik ken haar nog niet maar wil haar best leren kennen hoor want ze ziet er leuk uit ook in combinatie met dat leuke papier doet ze het goed. Top.

Liefs Yvonne