Pagina's

zondag 22 september 2013

Zo doe ik het ook...

Je vraagt je misschien af wat ik ook zo doe? Nou, schilderen en dan enkele klodders aanbrengen waar ze niet horen ;-). Gelukkig schilder ik niet elke dag!
Deze keer heb ik "Misteri-artist", gebruikt, één van de nieuwe digistamps deze week van Digistamps4Joy, verkrijgbaar in de DS4J Shop.
De digi is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Alle randen van het papier zijn beïnkt. Verder heb ik een ponsrand gemaakt en tekst gestempeld op een label. De bloem is zelfgemaakt en bestaat uit meerdere lagen, in het midden een knoopje als hartje.
Zoals je op de foto kunt zien heb ik Misteri nog wat verfspatten gegeven en op de achtergrond nog wat spatten gestempeld.

This is image "Misteri-artist", one of the new releases this sunday at Digistamps4Joy, available in the DS4J Shop.
Thanks for your visit!

Ik wil jullie ook nog bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart, super leuk om te lezen.
Dit is mijn laatste kaart die ik gemaakt heb voor DS4J. Ik heb een leuke tijd gehad en vond het een bijzondere ervaring om in het Design Team te zitten.
Een fijne zondag nog!


23 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een prachtig kaartje, Annerieke!
Zie dat je blog weer in herfstsfeer is. Vandaag belooft het ook een mooie herfstdag te worden. Geniet ervan!

Dora zei

mooie kaart en wat een mooie blogheader! erg leuk die kalebassen. ik heb ze ook in mijn kamer op de tafel staan en de rest buiten. mooie kleuren hebben ze, nietwaar, en die vormen...
groetjes

Linda zei

Prachtig gedaan
gr linda

Desire Fourie zei

Absolutely stunning Annerieke and I love the splashes of paint. So sorry you are leaving us at DS4J.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Annerieke.

groetjes karin

Wilma zei

Wat een HEERLIJK "ezel"kaartje is dit Annerieke en wat heb je de digi MOOI gekleurd. De verfspatten passen PERFECT bij alle andere dotten.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anoniem zei

Tante Till ziet er leuk uit zo op je kaartje. Vrolijk.
Ook je nieuwe banner ziet er weer mooi en kleurrijk uit.
Liefs Yvonne

Tinie zei

Ik vind het effect geweldig!!! Super model kaart ook!!!

Groetjes Tinie

Bea zei

Een prachtige kaart met een leuke digi Annerieke, mooi gedaan met die verfspatten....

groetjes Bea.

Patrice zei

Schitterende kaart Annemarieke.. heel leuk om naar te kijken!
Groetjes Patrice

Antoinette Voorn zei

Goedemorgen op de valreep. Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie creatie super gedaan met die verfspatten

Gr ANtoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Renate zei

Lekker vrolijk kaartje. Erg leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Marfien zei

Had ik mijn vlekkenkaart dus ook verfspatten kunnen noemen :-)
prachtige kaart

Anita Meijer zei

Wat prachtig Annerieke, ik vind het helemaal geweldig, supermooi gemaakt.
Liefs van Anita

jolanda zei

mooie kaart, leuk model

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Dit is een prachtige afsluiting van het DT-schap, je hebt een prachtige creatie gemaakt, liefs van Ans

Nelleke zei

Deze is erg leuk geworden, mooi model, mooie kleuren. Groetjes, Nelleke

Marlies zei

Een hele mooie kaart en heel leuk gedaan met de spletters. Een leuke digi en ook een mooie vorm mal heb je haar in gezet. groetjes, Marlies

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
allereerst de complimenten voor je prachtige banner!mooie kalebassen!!!
Wat een mooi model kaartje heb je weer gemaakt en zo leuk met die kloddertjes verf!
groetjes van Daatje

Janny zei

Leuke kaarten staan er weer op je blog deze is ook erg mooi gemaakt. Groetjes Janny

Anoniem zei

IK MIS JE !!!
Liefs Yvonne

Je@net zei

Hé Annerieke
Lang niets meer van je gehoord of gezien in Blogland. Alles oké?

Chris zei

Hi Annerieke, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/